با سلام به اساتید انجمن
من از فرمول نویسی چیزی بلد نیستم همچنین از vba
یک شیت اولیه با چندین سطر دارم که با دریافت فرم اولیه تکمیل میکنم و از فیلتر هم استفاده میکنم و یکی از ستونها محتوی عدد می باشد
1 جمع ستون محتوی عدد و جمع بر اساس فیلتر انتخابی اما نه در انتهای ستون بلکه یک سلول مجزی
2 درج تاریخ برای هر سطر پس از تکمیل
3 بعد از دریافت بقیه مدارک از هر سطر مربوط به آن با نوشتن مثلا یک عدد ، اطلاعات آن سطر به شیت بعدی منتقل شود و بشود ستون های جدید اضافه کرد با درج تارخ جدید برای آن سطر
4و در شیت دوم هم پس از تکمیل بقیه ستون های مربوط، با نوشتن یک عدد از شیت دو به شیت 3 انتقال پیدا کند با درج تاریخ
5و در آخر در صورتی که از شیت اول سطر مربوطه پاک شد، سطرهای شیت های بعدی هم پاک شوند بدون به تغییر در فرمول
از دید خودم که خیلی سخته
اگر کسی میتونه کمک کنه بسیار ممنون میشم که یک فایل آماده بذاره
با تشکر فراوان
من از فرمول نویسی چیزی بلد نیستم همچنین از vba
یک شیت اولیه با چندین سطر دارم که با دریافت فرم اولیه تکمیل میکنم و از فیلتر هم استفاده میکنم و یکی از ستونها محتوی عدد می باشد
1 جمع ستون محتوی عدد و جمع بر اساس فیلتر انتخابی اما نه در انتهای ستون بلکه یک سلول مجزی
2 درج تاریخ برای هر سطر پس از تکمیل
3 بعد از دریافت بقیه مدارک از هر سطر مربوط به آن با نوشتن مثلا یک عدد ، اطلاعات آن سطر به شیت بعدی منتقل شود و بشود ستون های جدید اضافه کرد با درج تارخ جدید برای آن سطر
4و در شیت دوم هم پس از تکمیل بقیه ستون های مربوط، با نوشتن یک عدد از شیت دو به شیت 3 انتقال پیدا کند با درج تاریخ
5و در آخر در صورتی که از شیت اول سطر مربوطه پاک شد، سطرهای شیت های بعدی هم پاک شوند بدون به تغییر در فرمول
از دید خودم که خیلی سخته
اگر کسی میتونه کمک کنه بسیار ممنون میشم که یک فایل آماده بذاره
با تشکر فراوان
کامنت