خسته نباشید.
جسارتا من میخواستم در مورد کد save as رو برای یه دکمه راهنمایی بگیرم.
برای یک فاکتور فروش میخوام.
اگه بشه به نام همون شماره فاکتور ذخیره بشه که عالی میشه.
ممنون
|
🖤 پیام تسلیتبا نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفتهاند. ایشان سالها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند. مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.
انا لله و انا الیه راجعون
|
کامنت