سلام وقت بخیر
من می خام برای بایگانی اسناد مالی یه فایل اکسل طراحی کنم بدین صورت که
اولش فرم ورود کاربر داشته باشه با کدملی و رمز عبور
بعد از ورود سه تا فرم دیگه باشه ب این نام ها
اسناد وارده
اسناد صادره
جستجو
رو اسناد وارده که کلیک کنیم شامل اطلاعات باشه برای ثبت اسناد
مثل شماره فاکتور:
نام پخش
تاریخ
مبلغ
و کلیک ثبت
و در فرم اسناد صادره هم بتونیم اول فاکتور مد نظر و جسست و جو کنیم بعد ک پیدا شد نحوه پرداخت و باقی اطلاعات پرداخت رو وارد و ثبت کنیم چیزی که مهمه نمیخام کاربر به فایل اصلی اطلاعات ثبت شده دسترسی داشته باشه و فقط از طریق فرم های ثبت بتونه ثبت اطلاعات و جست و جو کنه
ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
من می خام برای بایگانی اسناد مالی یه فایل اکسل طراحی کنم بدین صورت که
اولش فرم ورود کاربر داشته باشه با کدملی و رمز عبور
بعد از ورود سه تا فرم دیگه باشه ب این نام ها
اسناد وارده
اسناد صادره
جستجو
رو اسناد وارده که کلیک کنیم شامل اطلاعات باشه برای ثبت اسناد
مثل شماره فاکتور:
نام پخش
تاریخ
مبلغ
و کلیک ثبت
و در فرم اسناد صادره هم بتونیم اول فاکتور مد نظر و جسست و جو کنیم بعد ک پیدا شد نحوه پرداخت و باقی اطلاعات پرداخت رو وارد و ثبت کنیم چیزی که مهمه نمیخام کاربر به فایل اصلی اطلاعات ثبت شده دسترسی داشته باشه و فقط از طریق فرم های ثبت بتونه ثبت اطلاعات و جست و جو کنه
ممنون می شم راهنمایی بفرمایید
کامنت