من يك فايل دفتر معين با دانش ناقص خودم طراحي كردم فقط تو گزارشگيري مشكل دارم ميخواستم ببينم كسي ميتونه كمكم كنه با pivot table گزارشگيري رو انجام بده خودم خيلي راجع بهش خوندم ولي بازم به نتيجه اي كه ميخوام نمي رسم.باتشكر
دفتر معين
Collapse
X
-
دفتر معين
با سلام
من يك فايل دفتر معين با دانش ناقص خودم طراحي كردم فقط تو گزارشگيري مشكل دارم ميخواستم ببينم كسي ميتونه كمكم كنه با pivot table گزارشگيري رو انجام بده خودم خيلي راجع بهش خوندم ولي بازم به نتيجه اي كه ميخوام نمي رسم.باتشكربراي قضاوت در مورد موفقيت خودت ببين چه بدست آورده اي و در قبال آن چه از دست داده ايبرچسب ها: هیچکدام -
RE: دفتر معين
سلام
نوع گزارشی که میخوای تعیین کنندس شاید پیوت تیبل جواب نده ، حالا اشکالی که مواجه میشی توضیح بده شاید حل شد[CENTER]
[SIGPIC][/SIGPIC]
[/CENTER] -
RE: دفتر معين
ببينيد من 28 تا شاخه دارم كه ممكنه هرماه واسه هر شاخه در قالب هفت تا سرفصل بودجه ارسال كنم و شاخه ها به تبع هزينه كردشون رو واسم ارسال ميكنن و تفاضل بودجه ارسالي و هزينه كرد كه ميشه مانده اعتبارشون در شاخه... حالا تنها چيزي كه ميخوام اينه كه بتونم تو يك شيت جداگانه 1- واسه هر شاخه به تفكيك سر فصل جمع كل پرداخت ها ،دريافتهاو مانده رو داشته باشم.2-بتونم فقط به تفكيك سر فصل اعتبار كل پرداخت ها و دريافتها و مانده رو داشته باشم.
فايلش رو ضميمه ميكنم ببينيد ميتونيد كاري واسم كنيد.لازم به ذكره كه درون شيت يك اين فايل شكل گزارش گيري رو گذاشتم اگه اين جوري بشه بهتره...در ضمن با كليك روي نام هر شاخه كار برگ مربوط به اون شاخه باز ميشه...ديگه باقي روال رو فكر كنم خودت بفهميدفایل های پیوست شدهبراي قضاوت در مورد موفقيت خودت ببين چه بدست آورده اي و در قبال آن چه از دست داده ايکامنت
-
سلام دوست عزیز.
من این فایل را برای کارهای خودم درست کردم.
ببین به کارت میاد؟فایل های پیوست شدهکامنت



کامنت