با سلام
طبق فایل پیوست بهم یه فایل دادن که مرخصی پرسنل را توش ثبت میکردن و برای هر کسی یه شیت اختصاص داده بودن . این طور ثبت کردن خیلی کار مشکلی هست . حالا من میخوام لیست روزهایی که هر فرد رفته دربیارم به این صورت که مشخص کنم مثلا نفر اول تو فروردین هر روزی که رفته با مدت مرخصیش زیر همدیگه آورده بشه.ممنون از لطفتون
طبق فایل پیوست بهم یه فایل دادن که مرخصی پرسنل را توش ثبت میکردن و برای هر کسی یه شیت اختصاص داده بودن . این طور ثبت کردن خیلی کار مشکلی هست . حالا من میخوام لیست روزهایی که هر فرد رفته دربیارم به این صورت که مشخص کنم مثلا نفر اول تو فروردین هر روزی که رفته با مدت مرخصیش زیر همدیگه آورده بشه.ممنون از لطفتون
کامنت