سلام خدمت عزیزان
جدولی دارم برای حضور غیاب کارکنان، جدول من به این ترتیب هست که یک ستون حضور،یک ستون مرخصی، غیبت و.... میخام وقتی برای شخصی حضور میزنم دیگه نشه توی همون ردیف شخص غیبت مثلا ثبت کرد.
بقولی در هر ردیف فقط مجاز به ثبت یه سلول باشیم، و اگر یکی از سلولهای ردیف هر شخص پر بود دیگه اطلاعاتی ثبت نشه.
جدولی دارم برای حضور غیاب کارکنان، جدول من به این ترتیب هست که یک ستون حضور،یک ستون مرخصی، غیبت و.... میخام وقتی برای شخصی حضور میزنم دیگه نشه توی همون ردیف شخص غیبت مثلا ثبت کرد.
بقولی در هر ردیف فقط مجاز به ثبت یه سلول باشیم، و اگر یکی از سلولهای ردیف هر شخص پر بود دیگه اطلاعاتی ثبت نشه.
کامنت