با سلام خدمت اساتید بزرگوار.
بنده برای تفکیک مخارج و حسابهای خودم باید ماهیانه یک صورتحساب از بانک سپه بگیرم و اون رو در ستون های مختلف تفکیک کنم .عمده تراکنش ها رو خودم بر اساس توضیحات که در صورت حساب اومده به صورت دستی تکیک میکنم ولی چون تعداد ماهها زیاد هستش میخوام راهی رو پیدا کنم که وقتی صورتحساب بانک رو دادم خود اکسل حساب هارو برام تفکیک کنه
بطور مثال واریز های کارتخوان که در توضیحات صورتحساب با شماره گایانه دستگاه یا کلمه شاپرک قابل جستجو و فیلتر هستش رو در یک ستون نوشته و جمع بزنه برام و بقیه موارد هم به همین صورت
خواهش میکنم راهنماییم کنید.
بنده برای تفکیک مخارج و حسابهای خودم باید ماهیانه یک صورتحساب از بانک سپه بگیرم و اون رو در ستون های مختلف تفکیک کنم .عمده تراکنش ها رو خودم بر اساس توضیحات که در صورت حساب اومده به صورت دستی تکیک میکنم ولی چون تعداد ماهها زیاد هستش میخوام راهی رو پیدا کنم که وقتی صورتحساب بانک رو دادم خود اکسل حساب هارو برام تفکیک کنه
بطور مثال واریز های کارتخوان که در توضیحات صورتحساب با شماره گایانه دستگاه یا کلمه شاپرک قابل جستجو و فیلتر هستش رو در یک ستون نوشته و جمع بزنه برام و بقیه موارد هم به همین صورت
خواهش میکنم راهنماییم کنید.
کامنت