سلام
من یک فایل اکسل دارم که با اون فاکتور میزنم و نیاز دارم تا فاکتور هر مشتری رو در یک شیت که مختص اون باشه ذخیره کنم و خرید های بعدی اون رو هم در ادامه خرید قبلیش ذخیره کنم
اما به فرمول نویسی VBآشنائی ندارم لطفاً کمکم کنید
نکته
1-هر مشتری تنها یک شیت به او اختصاص باید پیدا کند
2- برای مشتریان جدید ، اکسل اول باید چک کند که این مشتری قبلاً ثبت شده یا خیر ؛ و در صورت نبودن اسمش در لیست مشتریان و نداشتن شیت ، برای او بصورت خودکار شیت ساخته شود
فاکتور
من یک فایل اکسل دارم که با اون فاکتور میزنم و نیاز دارم تا فاکتور هر مشتری رو در یک شیت که مختص اون باشه ذخیره کنم و خرید های بعدی اون رو هم در ادامه خرید قبلیش ذخیره کنم
اما به فرمول نویسی VBآشنائی ندارم لطفاً کمکم کنید
نکته
1-هر مشتری تنها یک شیت به او اختصاص باید پیدا کند
2- برای مشتریان جدید ، اکسل اول باید چک کند که این مشتری قبلاً ثبت شده یا خیر ؛ و در صورت نبودن اسمش در لیست مشتریان و نداشتن شیت ، برای او بصورت خودکار شیت ساخته شود
فاکتور
کامنت