RE: قرار دادن نمودار در یوزرفرم
ممنون جالب بود
قرار دادن نمودار در یوزرفرم
Collapse
X
-
RE: قرار دادن نمودار در یوزرفرم
دوستان عزیز دیدن فایل زیر هم خالی از لطف نیستفایل های پیوست شدهLeave a comment:
-
قرار دادن نمودار در یوزرفرم
با سلام به همه
در بعضی از یوزرفرم ها نیاز به نمایش اطلاعات خاصی است که از جمله این اطلاعات نمودارهای اکسل است.
باید توجه داشته باشید که امکان نمایش مستقیم یک نمودار در فرم های اکسل وجود نداره
تنها باید عکس نمودار در یوزرفرم قرار داده بشه (به این معنی که حتما باید این نمودار در کاربرگ شما قرار داشته باشد).
برای اینکه نمودار به موقع تغییر کند، باید در رویدادهای مناسب از نمودار عکس گرفته و در یوزرفرم قرار داده بشه.
برای ایجاد یک عکس از نمودار از دستور زیر استفاده کنید که اولین نمودار موجود در شیت را در آدرس کارپوشه با فرمت GIF ذخیره میکند:
حالا باید این عکس رو روی یوزرفرم قرار بدین، با این دستور:کد PHP:Set CurrentChart = Sheets(#).ChartObjects(1).Chart
Fname = ThisWorkbook.Path & "\temp.gif"
CurrentChart.Export FileName:=Fname, FilterName:="GIF"
یه مثال هم گذاشتمکد PHP:Image1.Picture = LoadPicture(Fname)
فایل های پیوست شدهبرچسب ها: هیچکدام
Leave a comment: