قرار دادن نمودار در یوزرفرم

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • امين اسماعيلي
    پاسخ داد
    RE: قرار دادن نمودار در یوزرفرم

    ممنون جالب بود

    Leave a comment:


  • s.cheraghi
    پاسخ داد
    RE: قرار دادن نمودار در یوزرفرم

    دوستان عزیز دیدن فایل زیر هم خالی از لطف نیست
    فایل های پیوست شده

    Leave a comment:


  • s.cheraghi
    یک موضوع ایجاد کرد قرار دادن نمودار در یوزرفرم

    قرار دادن نمودار در یوزرفرم

    با سلام به همه
    در بعضی از یوزرفرم ها نیاز به نمایش اطلاعات خاصی است که از جمله این اطلاعات نمودارهای اکسل است.
    باید توجه داشته باشید که امکان نمایش مستقیم یک نمودار در فرم های اکسل وجود نداره
    تنها باید عکس نمودار در یوزرفرم قرار داده بشه (به این معنی که حتما باید این نمودار در کاربرگ شما قرار داشته باشد).
    برای اینکه نمودار به موقع تغییر کند، باید در رویدادهای مناسب از نمودار عکس گرفته و در یوزرفرم قرار داده بشه.
    برای ایجاد یک عکس از نمودار از دستور زیر استفاده کنید که اولین نمودار موجود در شیت را در آدرس کارپوشه با فرمت GIF ذخیره میکند:
    کد PHP:
    Set CurrentChart Sheets(#).ChartObjects(1).Chart
    Fname ThisWorkbook.Path "\temp.gif"
    CurrentChart.Export FileName:=FnameFilterName:="GIF" 
    حالا باید این عکس رو روی یوزرفرم قرار بدین، با این دستور:

    کد PHP:
    Image1.Picture LoadPicture(Fname
    یه مثال هم گذاشتم
    فایل های پیوست شده
چند لحظه..