مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

مرخصي

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • roohollah1359

    • 2012/11/05
    • 9

    مرخصي

    سلام و خسته نباشيد اين اولين بار است دارم يک موضوع را عنوان مي کنم
    بنده در يک شرکت مسئول ثبت حضور کارکنان مي باشم
    دنبال برنامه اي نه چندان پيچيده ولي در عين حال قابل توسعه بودم که ديدم اکسل مناسب ترين است
    براي شروع کار عناوين ايجاد صفحه اي در اکسل را مي گويم که مثل صفحه اي براي ورود اطلاعات افراد موجود و جديدالورود و صفحه اي براي ثبت ساعت ورود و خروج ، مرخصي ساعتي ( ساعت رفت و برگشت ) ، مرخصي روزانه حال چه يک روز باشد يا چندين روز ، که اين صفحات به هم متصل باشند
    تازه شروع کردم به يادگيري اکسل لطفاً راهنمايي ام کنيد
    با تشکر
  • ~M*E*H*D*I~
    • 2011/10/19
    • 4377
    • 70.00

    #2
    RE: مرخصي

    به سفارش یکی از دوستان نرم افزار کوچکی دراین زمینه طراحی کرده بودم که بعد توسعه دادم فرم های مربوطه رو قرار میدم امیدوارم ایده بده
    فایل های پیوست شده
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    • roohollah1359

      • 2012/11/05
      • 9

      #3
      RE: مرخصي

      خوب است ولي در قالب فرمهاي اکسل باشد بهتر است چون ساده و روان ياد ميگيرد

      کامنت

      چند لحظه..