مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

protect workbook

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • payam

    • 2012/05/18
    • 79

    protect workbook

    درود.اولا اینکه من سوالی داشتم راجع به بک آپ گیری که نمیدونم چرا توی لیست پیداش نکردم.
    دوم اینکهبرای غیر قابل تغییر کردن کل فایل اکسل که باید از پروتکت شیت استفاده کنم انجام نمیشه و فقط یک شیت رو انجام میده.چرا؟
  • ~M*E*H*D*I~
    • 2011/10/19
    • 4377
    • 70.00

    #2
    RE: protect workbook

    در مورد بک آپ گیری پاسخ داده شده سرچ مختصری انجام بدی پیدا میکنی

    در مورد سوال دوم مسیری که طی میکنی تشریح کن لطفا
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    • mostafap4

      • 2010/07/12
      • 191
      • 75.00

      #3
      RE: protect workbook

      سا لام خدمت اساتيد
      فكر كنم براي محافظت ار كل فايل اكسل بايد از PROTECT WORKBOOK استفاده كرد شما از پروتكت شيت استفاده ميكني خب فقط همون شيت را محافظت ميكنه
      فقر شب را "بی غذا" سر کردن نیست ... فقر روز را "بی اندیشه" سر کردن است !

      کامنت

      چند لحظه..