باسلام وخسته نباشيد شرمنده اذيتتون كردم لطفاً يه نگاه به فايل كنيدhttp://uplod.ir/lrinra1khu1y/conditional_formattin-003.xlsx.htm[hr]
ببخشيد فايل يه نگاه كنيد مرسيhttp://uplod.ir/lrinra1khu1y/conditi...n-003.xlsx.htm
|
🖤 پیام تسلیتبا نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفتهاند. ایشان سالها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند. مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.
انا لله و انا الیه راجعون
|
کامنت