من می خوام یه ردیف داشته باشم. و در اون سلول ها دارای فایل کشویی باشند. ولی با این تفاوت که که اگر در یک فایل کشویی برای مثال گزینه 1 انتخاب بشه در فایل کشویی دیگه حرف a بیاد. اگه برای مثال 2 انتخاب بشه گزینه b بیاد. برای مثال روشن تر این که می خوام یه فاکتور درست کنم. و اگر کالای 1 انتخاب بشه قیمتش در سلول بعدی قیمت فی با مقدار 1000 ریال، اگر کالای 2 انتخاب بشه قیمتش 2000 و ... امیدوارم منظورمو درست گفته باشم. دوستان لطفا راهنمایی کنند.
شرطی کردن سلول های کشویی
Collapse
X
-
شرطی کردن سلول های کشویی
سلام و خسته نباشید
من می خوام یه ردیف داشته باشم. و در اون سلول ها دارای فایل کشویی باشند. ولی با این تفاوت که که اگر در یک فایل کشویی برای مثال گزینه 1 انتخاب بشه در فایل کشویی دیگه حرف a بیاد. اگه برای مثال 2 انتخاب بشه گزینه b بیاد. برای مثال روشن تر این که می خوام یه فاکتور درست کنم. و اگر کالای 1 انتخاب بشه قیمتش در سلول بعدی قیمت فی با مقدار 1000 ریال، اگر کالای 2 انتخاب بشه قیمتش 2000 و ... امیدوارم منظورمو درست گفته باشم. دوستان لطفا راهنمایی کنند.برچسب ها: هیچکدام -
RE: شرطی کردن سلول های کشویی
سلام
برای فروریز شدن که باید از data validation قسمت list استفاده کنین،واسه فراخونیش هم که از vlookup
اول اون دیتایی که لازم دارین رو بسازین بعد گزارشگیری کنین با vlookup
در ضمن این سوال مربوط به تنظیمات اکسل نیستا!!:exclamation:
[CENTER][SIZE=3][B]هرچیز که در جستن آنی، آنی[/B][/SIZE][/CENTER] -
RE: شرطی کردن سلول های کشویی
فرمایش excelproject بزرگوار رو اجرا بفرمائید به نتیجه خواهید رسید.
در صورتی که متوجه نشدید نمونه فایل بزارید تا بهتر و زودتر به جواب برسید.[color=#800000][size=small]خدايا تقدير دوستانم را زيبا بنويس تا من جز لبخند از آنها ديگري چيزي نبينم[/size][/color]کامنت
-
RE: شرطی کردن سلول های کشویی
به این پست یه سری بزنید.
http://forum.exceliran.com/showthread.php?tid=1077&highlight=%DA%A9%D9%85%D8% A8%D9%88[color=#6B8E23]
[b]این نیز بگذرد.[/b][/color]کامنت





کامنت