```html
مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون
```

در مورد لینک کردن

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • ghafeleh

    • 2011/08/03
    • 21

    در مورد لینک کردن

    دوستان و اساتید گلم سلام
    سوالم اینه که چطور میشه تو اکسل زمانی که یه سلول رو لینک می کنیم به جایی مثلا یا درایو و بعدش هم یه عکس طوری باشه که اگه اون اطلاعات رو ما تو یه سی دی رایت کردیم مموقعه کلیلک کردن روی آون سلول که لینک شده به درایوی در سیستم که دیگه موقعه رایت موجود نیست پپیغام خطا نده (مثال رو اینطوری بیان می کنم تا دوستان بهتر متوجه بشن : یه سلول به اسم 265>درایو D>پوشه عکسها>265) ممنون میشم دوستان در این رابطه کمکم کنن
  • ghafeleh

    • 2011/08/03
    • 21

    #2
    RE: در مورد لینک کردن

    از دوستانی که می تونن کمکم کنن بسم الله ...
    بدجوری گیرم

    کامنت

    چند لحظه..