مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

استفاده از سربرگ و زیر صفحه برای چاپ سر ستون ها و ته ستون ها

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • maziardm

    • 2013/05/17
    • 450

    #16
    راستی میشه دوستان یه کدی بنویسند که بشه تعیین کرد که در هر صفحه 20 تا ردیف رو برای مثال با اندازه ارتفاع 1 سانت رو جدا و پایینش تو یه ردیف جمع مقادیر عددی رو بزنه و در یک صفحه چاپ کنه. و همینتطور این کارو تا آخرین ردیف تکرار کنه. یکی از دوستان یه جایی همچین چیزی رو طراحی کرده بود و جالب هم بود ولی من فایلشو پیدا نمی کنم. با تشکر

    کامنت

    • ~M*E*H*D*I~
      • 2011/10/19
      • 4377
      • 70.00

      #17
      نوشته اصلی توسط maziardm
      راستی میشه دوستان یه کدی بنویسند که بشه تعیین کرد که در هر صفحه 20 تا ردیف رو برای مثال با اندازه ارتفاع 1 سانت رو جدا و پایینش تو یه ردیف جمع مقادیر عددی رو بزنه و در یک صفحه چاپ کنه. و همینتطور این کارو تا آخرین ردیف تکرار کنه. یکی از دوستان یه جایی همچین چیزی رو طراحی کرده بود و جالب هم بود ولی من فایلشو پیدا نمی کنم. با تشکر
      برای footer ماکروی زیر رو امتحان کنید ، بجای A55 تا A57 ردیف های مد نظر خودتون رو قرار بدید
      کد PHP:

      Sub Macro1
      ()
      Dim StrFtr As String
      StrFtr 
      Range("A55") & vbLf Range("A56") & vbLf Range("A57")
      ActiveSheet.PageSetup.LeftFooter StrFtr
      End Sub 
      Last edited by ~M*E*H*D*I~; 2013/10/20, 08:00.
      [CENTER]
      [SIGPIC][/SIGPIC]
      [/CENTER]

      کامنت

      چند لحظه..