شیفت کاری پرسنل

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • zar2shtian

    • 2011/06/20
    • 12

    شیفت کاری پرسنل

    با تشکر از کلیه افرادی که در این سایت جواب گوی سوالات هستند.
    من با اکسل برنامه کاری ماهیانه افراد مجموعه خودم را نوشته ام. بدین صورت که جلوی نام هر فرد در 31 خانه با حروف D و E و N و EN شیف کاری آنها را مشخص کرده ام.
    1- آیا میشود که اکسل در چهار خانه آخر در هر خانه فقط تعداد DوEوN و EN ها را در طول ماه به طور اتوماتیک محاسبه نمود(با این شرط که اگر در یکی ازایام در خانه ای DEN نوشته شده بود یک D و یک EN و اگر DE نوشته شده بود یکD و یک E محاسبه نماید) این حروف بمنزله شیف کاری صبح - عصر - شب و عصروشب هستند
  • khakzad

    • 2010/03/17
    • 2034
    • 85.00

    #2
    RE: درخواست کمک

    سلام
    فایل نمونه رو قرار بدین لطفا
    [CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:

    [URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
    [URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
    :wcom:

    [B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
    [EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
    [/CENTER]

    کامنت

    • sh_amar

      • 2010/10/06
      • 168

      #3
      RE: درخواست کمک

      سلام
      فایل ضمیمه را ملاحظه فرمائید امیدوارم منظورتان را درست متوجه شده باشم

      در پناه حق
      فایل های پیوست شده
      [b]The beginning , is the most important part of the work [/b]
      [b]( آغاز هر كار مهمترين بخش آن است )[/b]

      کامنت

      • zar2shtian

        • 2011/06/20
        • 12

        #4
        RE: درخواست کمک

        نوشته اصلی توسط sh_amar
        سلام
        فایل ضمیمه را ملاحظه فرمائید امیدوارم منظورتان را درست متوجه شده باشم

        در پناه حق
        خیلی ممنون از فایلتون . دقیقا منظورم همین است. اما طریقه و روش کار به چه صورت است؟

        کامنت

        • khakzad

          • 2010/03/17
          • 2034
          • 85.00

          #5
          RE: درخواست کمک

          جسارتا.با اجازه استاد SH_AMAR عزیز . ایشون از فرمول COUNTIF استفاده کردند.که در صورتی که ستون های HIDE شده را unhide کنید فرمول رو مشاهده می کنید. بعد هم بنا به درخواست شما مبنی بر تکرار شیفت ها در ستون خای خاص جمع بسته شده است
          [CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:

          [URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
          [URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
          :wcom:

          [B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
          [EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
          [/CENTER]

          کامنت

          • sh_amar

            • 2010/10/06
            • 168

            #6
            RE: درخواست کمک

            سلام
            بسيار سپاسگذار از دوست خوبم خانم خاكزاد عزيز

            با اجازه ايشون يه نكته ديگه را هم اضافه مي كنم و اون اينكه از تابع countif براي شمارش سلول هايي كه از شرط خاصي كه مورد نظر ماست پيروي مي كند استفاده مي شود
            يعني آرگومان اول اين تابع رنجي است كه ما مي خواهيم اطلاعات آن رنج را با توجه به شرط مورد نظر ، مورد شمارش قرار دهيم
            و آرگومان دوم آن ، شرط مورد نظر مي باشد

            در پناه حق
            [b]The beginning , is the most important part of the work [/b]
            [b]( آغاز هر كار مهمترين بخش آن است )[/b]

            کامنت

            • zar2shtian

              • 2011/06/20
              • 12

              #7
              RE: درخواست کمک

              من در ضمینه کار با اکسل مبتدی هستم . خیلی سعی کردم که ستونهای مخفی را بازکنم. نشد که روش کار را درخواست کردم.

              کامنت

              • sh_amar

                • 2010/10/06
                • 168

                #8
                RE: درخواست کمک

                سلام
                شما در اين فايل ستون هاي AH و AO را با موس انتخاب كنيد ، بعد راست كليك نمائيد سپس گزينه Unhide را بزنيد
                در اين حالت ستونهاي مخفي براي شما مشخص ميگردد

                من يكبار ديگر اين فايل را بدون اينكه ستونها را مخفي كنم خدمتتان ارسال مي كنم

                موفق باشيد [hr]
                ببخشيد اين هم فايل ضميمه
                فایل های پیوست شده
                [b]The beginning , is the most important part of the work [/b]
                [b]( آغاز هر كار مهمترين بخش آن است )[/b]

                کامنت

                • zar2shtian

                  • 2011/06/20
                  • 12

                  #9
                  RE: درخواست کمک

                  خیلی ممنون از راهنمائی شما . چند سوال برایم پیش آمده.
                  1- آیا ستونهای مخفی شده تاثیری برسایز انتخاب شده جهت پرینت گیری دارند؟
                  2- آیا میشود جهت شمارش روزهای تعطیل ماه سلولهای رنگی شده را نیزدر آخر شمارش نماید(یعنی بغیر از سفید)؟
                  3- اگر ما اسامی پرسنل درج شده در یک برنامه ماهیانه را به سه گروه a و b و c تقسیم کنیم و این سه گروه را در سه فرم مجزا در شیت دو بخواهیم درج کنیم .آیا میشود با توجه به نوع گروهی که در جلو هر اسمی که میگذاریم . به طور اتوماتیک نام و نام خانواگی با نوع گروه در فرم مربوطه خود درج شوند؟(شرط انتقال هر اسم با گروه نوع گروه باشد)

                  کامنت

                  • sh_amar

                    • 2010/10/06
                    • 168

                    #10
                    RE: درخواست کمک

                    نوشته اصلی توسط zar2shtian
                    خیلی ممنون از راهنمائی شما . چند سوال برایم پیش آمده.
                    1- آیا ستونهای مخفی شده تاثیری برسایز انتخاب شده جهت پرینت گیری دارند؟
                    اگر منظورتان زمانی است که سلول ها مخفی هستند نه ، تاثیری ندارد

                    2- آیا میشود جهت شمارش روزهای تعطیل ماه سلولهای رنگی شده را نیزدر آ--- شمارش نماید(یعنی بغیر از سفید)؟
                    شما می توانید روزهای تعطیلی برای هر فرد را نیز مانند روزهای کاری مشخص نمائید و در پایان آنها را نیز شمارش نمائید ،
                    3- اگر ما اسامی پرسنل درج شده در یک برنامه ماهیانه را به سه گروه a و b و c تقسیم کنیم و این سه گروه را در سه فرم مجزا در شیت دو بخواهیم درج کنیم .آیا میشود با توجه به نوع گروهی که در جلو هر اسمی که میگذاریم . به طور اتوماتیک نام و نام خانواگی با نوع گروه در فرم مربوطه خود درج شوند؟(شرط انتقال هر اسم با گروه نوع گروه باشد)
                    با استفاده از ترکیب توابع جستجو شما به این منظور می رسید فقط لطف بفرمائید فایل مورد نظر خود را قرار دهید تا براساس آن پاسخ سئوال شما را بدهیم



                    [b]The beginning , is the most important part of the work [/b]
                    [b]( آغاز هر كار مهمترين بخش آن است )[/b]

                    کامنت

                    • sos202

                      • 2015/07/29
                      • 14

                      #11
                      با سلام
                      وقت بخیر
                      من یه برنامه اکسل برای 4 شیفت کاری (شامل شیفت a,b,c,d) شش نفره می خوام که به 4 شیفت صبح کار،عصرکار،شبکار و استراحت تقسیم بندی میشند.
                      حال اگر یکی از پرسنل مرخصی باشند بتونیم از سه شیفت دیگر یکی اضافه کار دعوت کنم
                      مثلا برای صبح کار نمی تونم از پرسنل شبکار استفاده کنم
                      ممنون میشم اگر کمک کنید

                      کامنت

                      • M15412s
                        • 2016/03/27
                        • 1

                        #12
                        سلام فایل را چگونه میتوان دانلود نمود؟

                        کامنت

                        • Amir Ghasemiyan

                          • 2013/09/20
                          • 4599
                          • 100.00

                          #13
                          سلام دوست عزیز
                          کدوم فایل مد نظرتونه؟

                          کامنت

                          چند لحظه..