محاسبه جمع مبلغ کل ماهانه بر حسب تاریخ در شیت های مختلف

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • alibobo

    • 2016/11/12
    • 20

    پرسش محاسبه جمع مبلغ کل ماهانه بر حسب تاریخ در شیت های مختلف

    دوستان عزیز بنده یک اکسل دارم که مبالغ در تاریخ های مشخصی پرداخت شده است چطور می توان در شیت چهارم فرمول نویسی بشود که خودکار مبالغ هر تاریخ را در شیت های مختلف بررسی کند و جمع کل ماهانه را نشان دهد ؟
    فایل های پیوست شده
  • Amir Ghasemiyan

    • 2013/09/20
    • 4561
    • 100.00

    #2
    سلام دوست عزیز
    فایلی که فرستادید بهتره اصلاح بشه و همه دیتاها بیان داخل یک شیت که محاسبات راحت تر بشه و در آینده مشکلی پیش نیاد
    اما در هر صورت برای فروردین میتونید از فرمول زیر استفاده کنید و برای سایر ماه ها هم مطابق همین فرمول میشه فرمول نویسی کرد:
    کد:
    =sumifs('1'!c:c,'1'!b:b,">14030101",'1'!b:b,"<14030201")+sumifs('5'!c:c,'5'!b:b,">14030101",'5'!b:b,"<14030201")+sumifs('10'!c:c,'10'!b:b,">14030101",'10'!b:b,"<14030201")+sumifs('14'!c:c,'14'!b:b,">14030101",'14'!b:b,"<14030201")

    کامنت

    چند لحظه..