با سلام خدمت اساتید گرامی
یک فایل اکسل بیش از 10 هزار ردیف ، حاوی اطلاعات تمامی شماره قراردادها (هر ردیف یک شماره قرارداد) با مشخصات مشتریان مربوطه هستم . فایل اکسل دیگری نیز حاوی اطلاعات شماره قراردادها (تکراری و زیر هم مانند نمونه پیوست) و مشخصات ضامنین آن داریم . با کدامیک از توابع اکسل و چگونه اطلاعات ضامنین هر قرارداد را به فایل اکسل اصلی در چند ستون و جلوی هر قرارداد اضافه کنم ؟ متاسفانه vlookup صرفا نام یک نفر (اولی) را فراخوان میکند و نام دومی و سومی و بعدی را نمیتوان فراخوان کنم .
یک فایل اکسل بیش از 10 هزار ردیف ، حاوی اطلاعات تمامی شماره قراردادها (هر ردیف یک شماره قرارداد) با مشخصات مشتریان مربوطه هستم . فایل اکسل دیگری نیز حاوی اطلاعات شماره قراردادها (تکراری و زیر هم مانند نمونه پیوست) و مشخصات ضامنین آن داریم . با کدامیک از توابع اکسل و چگونه اطلاعات ضامنین هر قرارداد را به فایل اکسل اصلی در چند ستون و جلوی هر قرارداد اضافه کنم ؟ متاسفانه vlookup صرفا نام یک نفر (اولی) را فراخوان میکند و نام دومی و سومی و بعدی را نمیتوان فراخوان کنم .
کامنت