```html
مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون
```

قابل توجه مدیران و اعضای محترم انجمن

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • ~M*E*H*D*I~
    پاسخ داد
    کاربران محترمی که به سوالات پاسخ میدن و فایل قرار میدن مجاز به استفاده از اپلود سنتر ها نیستن اگر فایلی اپلود میکنید حتما از قسمت پیوست فایل استفاده کنید و اگر مشکلی دارید با مدیر فنی مطرح کنید و تا حل مشکل پیگیری کنید.

    مدیران محترم در مواجه با این موارد مجاز به حذف پست و دادن تذکر و اخطار هستید

    Leave a comment:


  • ~M*E*H*D*I~
    پاسخ داد
    با درود

    جهت یادآوری چند مورد از قوانین انجمن رو تکرار میکنم امیدوارم همگی رعایت این موارد رو جدی بگیریم:


    13.فعالیت این انجمن در راستای پاسخ گویی به سوالات کاربران در حیطه مجموعه نرم افزارهای آفیس می باشد، در خواست طراحی و اجرای نرم افزار مغایر با اهداف سایت بوده و ممنوع است ، در صورتی که نیاز به نرم افزار خاصی دارید می توانید سفارش دهید
    خدمت همه دوستان عرض کنم حتی الامکان در پاسخگویی شیوه راهنمایی رو در پیش بگیرید این روش به لحاظ آموزشی هم بهتر خواهد بود ممکنه در مواردی نیاز به جواب کامل باشه چون سوال اینطور میطلبه اما اولویت با راهنمایی باشه به قول معروف ماهیگیری یاد بدید.

    • قانون حق تالیف – CopyRight


    در صورتی که می خواهید از مباحث و آموزشهایی که در انجمن های این سایت قرار گرفته اند در جایی دیگر و یا در سایت خود استفاده کنید ذکر نام سایت و نام نویسنده مطلب الزامیست و در صورت امکان لینک پیام را هم برای اطلاعات بیشتر ذکر نمایید.
    درخواست کرک و یا اقدام به این عمل بدون رضایت مؤلف ممنوع است.
    به حقوق پدیدآورندگان احترام بذارید، مشی انجمن در تالارها ارائه خدمات رایگان هست لذا اگر پاسخ دادید مجاز به پسورد گذاری نیستید، از پیوست کردن فایل های شخصی که محتوای مهمی برای شما دارند و پروتکت شده هستند خودداری کنید. مدیران در مواجه با این موارد مجاز به افشای اطلاعات فایل و به اصطلاح کرک کردن فایل نیستند تنها اقدام به حذف پست ارسال شده کنید.

    قوانین برای اداره بهتر انجمن و جلوگیری از سوء تفاهمات هست

    Leave a comment:


  • ali.b
    پاسخ داد
    البته شاید این پیشنهاد کاربردی نباشه اما مطرح میکنم شاید قابلیت اجرایی داشته باشه
    وقتی کسی سوالی پرسید و به حواب رسید طبق معمول گزینه حل شد رو میزنه و باز ممکنه سوال هم پیش بیاد و اینجا همون گزینه حل شد هست اما فقط نام اخرین افرادی که پست گذاشتن نشون میده
    به نظر من حالت اخرین تغییرات یا به اطلاع Revission ایجاد بشه یعنی یه بار سوال کرد حل شد که طبق معمول به رنگ سبز مینویسه [ حل شده] و اگه بار دوم سوال کرد به این تغییر رنگ کنه و بنوسیه حل [ حل شده.00] یعنی حل شده اما بازهم سوال داره
    واسه همین هم کاربرا میدونن کاملا حل شده یا نه که بعدا با استفاده از این دچار مشکل نشن و هم سوال کننده زودتر به جوابش میرسه

    Leave a comment:


  • ~M*E*H*D*I~
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط absorkhi
    به نظر من مشکل در اینه که کابران بعد از جستجو و پیدا کردن مطلب مورد نظر باز هم دچار مشکل میشن و اونم به خاطر جا به جایی خیلی از فایل های قدیمی در دسترس نیستن و کاربران دوباره مجبورن بیان تو چت سوال کنن
    و از طرفی برخی از دوستان خیلی عزیز زحمت میکشن و به سوالات کاربران پاسخ میدن اما در فایل رو رمز گزاری میکنن . اینجوری کاربر که نمیتونه به جوابش برسه و چون اینجا یک نمونه رو مطرح میکنه و میخواد در سیستمش روی فایل اصلی کار کنه و باز هم همش میاد تو چت سوال میکنه!!!
    و این باعث میشه رتبه سایت تغییر کنه
    البته خراب بودن فایل ها مربوط میشه به فایل های قبل از 92 از 92 به بعد مشکلی تو این زمینه نداریم ، فایل های آموزشی هم به هیچ وجه نباید رمز داشته باشه اگر موردی بود گزارش تخلف بزنید تا رسیدگی بشه

    Leave a comment:


  • mrexcel
    پاسخ داد
    به نظر من برچسب حل شده ایده بدی نیست و بودنش نتیجه خوبی داره

    Leave a comment:


  • ali.b
    پاسخ داد
    به نظر من مشکل در اینه که کابران بعد از جستجو و پیدا کردن مطلب مورد نظر باز هم دچار مشکل میشن و اونم به خاطر جا به جایی خیلی از فایل های قدیمی در دسترس نیستن و کاربران دوباره مجبورن بیان تو چت سوال کنن
    و از طرفی برخی از دوستان خیلی عزیز زحمت میکشن و به سوالات کاربران پاسخ میدن اما فایل رو رمز گزاری میکنن . اینجوری کاربر که نمیتونه به جوابش برسه و چون اینجا یک نمونه رو مطرح میکنه و میخواد در سیستمش روی فایل اصلی کار کنه و باز هم همش میاد تو چت سوال میکنه!!!
    و این باعث میشه رتبه سایت تغییر کنه
    Last edited by ali.b; 2014/07/22, 09:40.

    Leave a comment:


  • ~M*E*H*D*I~
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط jansiz hayat
    ولی به نظر من برچسب "حل شده" برای یک پست ایده چندان مناسبی نیست.
    به نظر من اگه تعداد سئوال های منجرب به حل شده در پست نمایش داده شود یا بگونه ای باشد که اگر در پست حل شده سئوالی دیگر مطرح شد نشان دهد که در پست سئوالی جدید مطرح شده و از حالت حل شده به حالتی دیگر در بیاید و یا اخرین قسمتی که سئوالی حل می شود از سئوال بعدی که مطرح می شود، جدا گردد.
    به شخصه اگر پستی برچسب "حل شده" داشته باشد زیاد بهش توجه نمی کنم.
    البته یک نظر هم این بود که تایپیک حل شده قفل بشه ، من هم موافق قفل شدن تایپیک هستم

    Leave a comment:


  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    ولی به نظر من برچسب "حل شده" برای یک پست ایده چندان مناسبی نیست.
    به نظر من اگه تعداد سئوال های منجرب به حل شده در پست نمایش داده شود یا بگونه ای باشد که اگر در پست حل شده سئوالی دیگر مطرح شد نشان دهد که در پست سئوالی جدید مطرح شده و از حالت حل شده به حالتی دیگر در بیاید و یا اخرین قسمتی که سئوالی حل می شود از سئوال بعدی که مطرح می شود، جدا گردد.
    به شخصه اگر پستی برچسب "حل شده" داشته باشد زیاد بهش توجه نمی کنم.

    Leave a comment:


  • امين اسماعيلي
    پاسخ داد
    با درود
    این مسئله چندین بار هم مشاهده شده - به نظرم اگر موضوع تاپیک درست انتخاب بشه و منوط به همون به جواب برسه اون کسی که سوال کننده است باید حل شد رو بزنه - حال کاربر دیگه ای سوال میکنه اگر به اون تاپیک ربط داره اشکال نداره - موضوع برسی میشه - حداقل ما بدونیم خود سوال کننده به نتیجه رسیده -

    Leave a comment:


  • Javid Mokhtari
    پاسخ داد
    اقا امین حالا اگه سئوالی به نتیجه "حل شد" منجرب شد ولی بعدا خود کاربر سئوال کننده یا کاربری دیگر در همان پست سئوالی دیگر مطرح کرد اونوقت تکلیف چه..؟

    Leave a comment:


  • امين اسماعيلي
    پاسخ داد
    با درود

    کاربران عزیز و دوستان گرامی - لطفا در صورت گرفتن جواب مورد نظر تیک حل شدن موضوع و گرفتن پاسختون رو بزنین - از این به بعد به شخصه اگر ببینم دوستی به جواب منطقی رسیده و اینکار رو نکرده امتیاز منفی میدم در درجه اول و در دفعات بعد تصمیمات دیگری اتخاذ خواهد شد - لطفا موضوع تاپیک ها رو دقیق انتخاب کنین - سوالاتتون رو دقیق مطرح کنین و در صورت نیاز یک نمونه کوچک از فایلتون رو پیوست کنید - قبل از مطرح کردن تاپیک های مربوطه را برسی کنید - اینکار هم شما را با ایده های جدید اشنا میکند و هم باعث دل گرمی افرادی خواهد شد که موارد رو قبلا جواب یا اموزش داده اند .

    با تشکر

    Leave a comment:


  • hosseinamerey
    پاسخ داد
    سلام دوستان
    من خودم شخصا چندین و چندبار به کسانی که تو چت روم جواب سوال میدن تذکر دادم اما متاسفانه بعضی از دوستان کم لطفی میکنن و ..
    امیدوارم که با تذکرات پی درپی بتونیم از تکرارش جلوگیری کنیم
    باتشکر از همه مدیران انجمن
    :D

    Leave a comment:


  • Amir Ghasemiyan
    پاسخ داد
    نوشته اصلی توسط ~M*E*H*D*I~
    درود

    دوستان عزیز لطفا از پاسخ دادن به سوالات از طریق سیستم چت جدا خودداری کنید ، لطفا کاربرانی که اقدام به طرح سوال در سیستم چت می کنند به تالار مربوطه راهنمایی کنید

    تشکر
    درود مهدي جان
    من چندين بار تذكر دادم، متاسفانه اگه مديرا هم جواب ندن بعضي از كاربرا ميان جواب ميدن.

    مديراي عزيز توجه داشته باشيد اگه تو سيستم چت جواب سوالي داده بشه تو سرچ گوگل ديگه نخواهد آمد و اين باعث ميشه رنكينگ سايت برگرده بالا

    Leave a comment:


  • ~M*E*H*D*I~
    یک موضوع ایجاد کرد قابل توجه مدیران و اعضای محترم انجمن

    قابل توجه مدیران و اعضای محترم انجمن

    درود

    دوستان عزیز لطفا از پاسخ دادن به سوالات از طریق سیستم چت جدا خودداری کنید ، لطفا کاربرانی که اقدام به طرح سوال در سیستم چت می کنند به تالار مربوطه راهنمایی کنید

    تشکر
چند لحظه..