سلام
من یه فایل اکسل دارم که دارای دو شیت است در شیت اول ستون a میام اسامی افراد را می نویسم و در ستون b میام وضعیت کاری (مرخصی, حضور و شب کار و...)آنها را می نویسم حالا در شیت دوم اسامی افراد را می نویسم و در ستون b آن مرخصی می نویسم یعنی شیت دوم فقط افرادی است که مرخصی هستند
حالا من چکار کنم وقتی در شیت دوم برای شخص مرخصی رد کنم در شیت اول جلوی آن اسم مرخصی بنویسه و اگر مرخصی نباشه همون وضعیت شیت اول نوشته بشه(حضور و شب کار و...)
من یه فایل اکسل دارم که دارای دو شیت است در شیت اول ستون a میام اسامی افراد را می نویسم و در ستون b میام وضعیت کاری (مرخصی, حضور و شب کار و...)آنها را می نویسم حالا در شیت دوم اسامی افراد را می نویسم و در ستون b آن مرخصی می نویسم یعنی شیت دوم فقط افرادی است که مرخصی هستند
حالا من چکار کنم وقتی در شیت دوم برای شخص مرخصی رد کنم در شیت اول جلوی آن اسم مرخصی بنویسه و اگر مرخصی نباشه همون وضعیت شیت اول نوشته بشه(حضور و شب کار و...)
کامنت