باسلام چگونه مي توان با فرمولي اولين روز هفته را مشخص نمود وتا آخر هفته بصورت خودكار تعيين شود
تعيين روز هفته
Collapse
X
-
تهیه لیست در اکسل
با سلام ، بهترین روش ، درست کردن یک لیست در نرم افزار اکسل است . با اضافه کردن لیستی از روزهای هفته ، در هر سلولی که یکی از روز ها را وارد کنید و آن را تا هر کجا که مایلید دراگ کنید ، روزهای بعدی به ترتیب قرار می گیرند . برای این منظور ابتدا لیست مورد نظر خود را ( در یک ستون ) می نویسید و انتخاب می کنید . سپس وارد Excel Option شده و طبق عکس های زیر ، مراحل را دنبال می کنید . حال شما یک لیست در نرم افزار خود خواهید داشت و هر زمان می تونید از اون استفاده کنید . البته لیست روزهای هفته در برخی نرم افزارهای آفیس ( مانند آفیس 2010 ) بصورت پیش فرض قرار دارد . بدیهی است در صورت لزوم می توانید لیست مفروض را حذف نمایید .
با سپاس
ɦɛʂɑɱ ɓɑɦɾɑɳɨ
!With God all things are possible
کامنت
-
فایل های پیوست شده
کامنت
کامنت