وارد کردن اطلاعات از چند شیت به یک ستون در یک شیت

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • karimi22

    • 2014/03/29
    • 29

    وارد کردن اطلاعات از چند شیت به یک ستون در یک شیت

    سلام
    اکسل 2010 دارم
    باید از چند شیت اطلاعات را در یک ستون یک شیت جمع کنم چی کار کنم؟
  • ~M*E*H*D*I~
    • 2011/10/19
    • 4377
    • 70.00

    #2
    به لینک های زیر مراجعه کنید

    ادغام اطلاعات چند شیت در یک شیت بخصوص - صفحه 2

    ادغام چند شیت در یک شیت
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    • karimi22

      • 2014/03/29
      • 29

      #3
      سلام
      ممنون دیدم ولی این که نحوه کار را ننوشته
      دیتا را وارد کرده دستیه نمی دونم؟
      ما چند کار برگ داریم که خروجی نهایی آنها به صورت دینامیک تولید شده و متن پیامک است که این متون باید در یک شیت به صورت دینامیک جمع شود چی کار باید کرد؟
      با کپی هم زمان می بره
      با علامت مساوی هم نمیشه چون تعداد دقیق پیامک تولید شده در هر صفحه در هر بار معلوم نیست
      مثلا صفحه اول پیام برای طلب کار ها صفحه دوم برای بده کارها سوم تدارکات و...


      Consolidate فقط اعداد را میاورد!

      کامنت

      • ~M*E*H*D*I~
        • 2011/10/19
        • 4377
        • 70.00

        #4
        نوشته اصلی توسط karimi22
        سلام
        ممنون دیدم ولی این که نحوه کار را ننوشته
        دیتا را وارد کرده دستیه نمی دونم؟
        ما چند کار برگ داریم که خروجی نهایی آنها به صورت دینامیک تولید شده و متن پیامک است که این متون باید در یک شیت به صورت دینامیک جمع شود چی کار باید کرد؟
        با کپی هم زمان می بره
        با علامت مساوی هم نمیشه چون تعداد دقیق پیامک تولید شده در هر صفحه در هر بار معلوم نیست
        مثلا صفحه اول پیام برای طلب کار ها صفحه دوم برای بده کارها سوم تدارکات و...


        Consolidate فقط اعداد را میاورد!
        من زیاد از توضیحات شما متوجه نشدم چیه کاری مدنظر دارید بهتره یک نمونه ساده تهیه کرده و روی فایل توضیح بدید
        [CENTER]
        [SIGPIC][/SIGPIC]
        [/CENTER]

        کامنت

        چند لحظه..