نشان دادن لیست افراد

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • master

    • 2010/07/18
    • 118

    نشان دادن لیست افراد

    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
  • ~M*E*H*D*I~
    • 2011/10/19
    • 4377
    • 70.00

    #2
    نوشته اصلی توسط master
    سلام
    من توی یه شیت مشخصات پرسنلی چند نفر رو وارد کردم بعدش اومدم یه شیت به نام فروردین درست کردم و میخوام یک سری از مشخصات اون پرسنل (مثل نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی رو) از اونجا بخونه و البته فقط باید اون پرسنلی رو توی شیت فروردین نشون بده که تاریخ شروع به کارشون قبل از فروردین هست(یا همون فروردین) و تاریخ پایان کارشون هم بعد از فروردین هست (یا همون فروردین) مثلا کسی که شروع به کارش 25/12/92 یا 15/01/93 هست رو باید نشون بده به شرطی که پایان کارش هم از فروردین به بعد باشه (مثلا 29/01/93 باشه یا ماهای بعدی)
    حالا چطوری این کار رو باید انجام بدم؟ یعنی با توجه به شروع به کار و پایان کار هر پرسنل اون پرسنل رو توی ماه مورد نظر نشون بده
    با تشکر
    در لینک زیر دراینباره بحث شده

    استفاده از وی لوکاپ برای دو مقدار
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..