مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

عدم نماش صفحه

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • ali.b

    • 2014/01/12
    • 798

    عدم نماش صفحه

    با سلام
    در شیت اکسل وقتی حالت مایش رو به صورت page break preview میزارم روی شیت ها با حالت خاکستری کم رنگ مینویسه page 1
    نمیخوام این باشه چکار کنم؟ دقیقا اومده ور یمتنها نمیشه متن ها رو راحت خوند
    [CENTER]
    [/CENTER]
  • Ali Parsaei
    مدير تالارتوابع اکسل

    • 2013/11/18
    • 1522
    • 71.67

    #2
    خوب اين خاصيت page break preview است! از اين حالت فقط بايد هنگامي که مي خواهيد تنظيم صفحه بندي جهت چاپ را انجام دهيد استفاده کنيد.
    صفحه را به حالت نمايش عادي بر گردانيد و زوم آن را 60 درصد کنيد، مثل حالت page break preview مي شود ولي بدون PAGE هاي خاکستري.
    اگر بخواهيد همانطور که مي نويسيد يا مي خوانيد صفحه بندي را هم جلو چشم داشته باشيد اين مشکل را خواهيد داشت.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    کامنت

    چند لحظه..