مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

قفل گردن سلول ها

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • razemana

    • 2012/07/06
    • 78

    قفل گردن سلول ها

    با سلام , چند تا سلول دلخواهو قفل میکنم ولی بعد از قفل کردن امکان مرج کردن چند تا سلول و دیگه ندارم تمتم تیکای مربوط به قفل و هم میزنم ولی بازم امکان مرج کردن سلولل ها نیست ممنون میشم راهنمایی کنین.
  • ~M*E*H*D*I~
    • 2011/10/19
    • 4377
    • 70.00

    #2
    وقتی شما شیت رو پروتکت میکنید دیگه امکان مرج حتی در سل های unlock رو هم ندارید

    برای اینکار بای کدی بنویسید که هر بار شیت رو از حالت پروتکت خارج کنه و selected range رو مرج کنه و مجدد شیت رو پروتکت کنه

    ولی در کل پیشنهاد استفاده از مرج رو نمیدم این کار فقط به درد طراحی جدول برای پرینت گرفتن می خوره
    [CENTER]
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    [/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..