سلام
یه فایل اکسسی تهیه کردیم که می بایست گزارشات روزانه رو به جدول فایل اضافه کنیم ، مثلاً تاریخ 930101 ، بعد 930102 و ....
این کار رو به چه نحوی میشه انجام داد ؟
و اگر بخواهیم بعضی از موارد تکراری رو حذف کنیم که کاربر بتونه براحتی انجام بشه(تعریف ماکرو) به چه صورتی میشه انجام داد؟
با تشکر
یه فایل اکسسی تهیه کردیم که می بایست گزارشات روزانه رو به جدول فایل اضافه کنیم ، مثلاً تاریخ 930101 ، بعد 930102 و ....
این کار رو به چه نحوی میشه انجام داد ؟
و اگر بخواهیم بعضی از موارد تکراری رو حذف کنیم که کاربر بتونه براحتی انجام بشه(تعریف ماکرو) به چه صورتی میشه انجام داد؟
با تشکر