عرض ادب
میخواستم بدونم با اکسل میشه این کارها را هم کرد
مثالی میزنم
بنده عمده فروش هستم و مشتریهایم به صورت نقد و اقساط از من بار میگیرند
مثلا امروز 500 هزار بار میگرند و 100 هزار میدهند و فردا 200 هزار بار میگرند و 300 هزار میدهند این روند همیشه اجرا میشود
میخواستم بدونم میشه با اکسل مشتریهایم را به این صورت مدیریت کنم ؟
ستونهایش هم میخواهم این جوری باشه تقریبا
اگر فاکتور نرم افزار محسن را دیده باشید تقریبا ترکیبی از دفتر معین وفاکتور پیشفرض
به این ترتیب ستونها قرار گیریند
>
> ردیف
> تاریخ
> نام محصول
> تعداد
> مبلغ واحد
> بستنکاری
> مبلغ کل
> ملاحظات
با تشکر
میخواستم بدونم با اکسل میشه این کارها را هم کرد
مثالی میزنم
بنده عمده فروش هستم و مشتریهایم به صورت نقد و اقساط از من بار میگیرند
مثلا امروز 500 هزار بار میگرند و 100 هزار میدهند و فردا 200 هزار بار میگرند و 300 هزار میدهند این روند همیشه اجرا میشود
میخواستم بدونم میشه با اکسل مشتریهایم را به این صورت مدیریت کنم ؟
ستونهایش هم میخواهم این جوری باشه تقریبا
اگر فاکتور نرم افزار محسن را دیده باشید تقریبا ترکیبی از دفتر معین وفاکتور پیشفرض
به این ترتیب ستونها قرار گیریند
>
> ردیف
> تاریخ
> نام محصول
> تعداد
> مبلغ واحد
> بستنکاری
> مبلغ کل
> ملاحظات
با تشکر
کامنت