اموال

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • htsadra

    • 2010/04/25
    • 14

    اموال

    باسلام خدمت اساتیدمحترم
    بنده یک فایل اکسل دارم که دارای 30 شیت می باشد که داخل هرکدام لیست اموال نزدهرفردمشخص شده است ویک شیت هم مربوط به کل اموال می باشد.درخواست این است که می خواهم هر حذف واضافه ویااصلاح در ردیف های لیست هرفرد به طور خودکاردرلیست اصلی عمل گردد.پیشاپیش ازبذل توجه دوستان سپاسگزارم.
    [b]می خواهیم هدف با نتیجه یکی شود[/b]
  • shamsololama

    • 2010/02/15
    • 940

    #2
    RE: اموال

    با درود فراوان

    در این مورد حذف و یا اضافه کردن اموال یک فرد چه دخل و تصرفی در لیست اصلی نیاز داری چون لیست اصلی که ظاهرا ثابت بوده و تغییری نمی کند اگر لیستی از کل اومال باشد .
    و اگر اموال جدید را به لیست یک فرد اضاف میکنید و نیاز دارید که این اوال جدید به لیست اصلی نیز اضاف شود که یک چیز است و اگر می خواهید اموالی که موجود است را ویرایش کنید و بصورت خودکار لیست کل نیز ویرایش شد که چیز دیگری است و مشخص نکرده اید که در لیست اصلی فقط لیست اموال است و یا افراد نیز در آن مشخص کرده اید

    در هر صورت اینکار هم با تابع قابل اجراست و هم با ماکرو نویسی که اگر لطف کنید نمونه ای از فایل را آماده کنی تا روی آن روش انجام آن را آماده کنید بهتر به نتیجه خواهیم رسید و یا اینکه توضیح کاملی از فرم و لیست های خود بنویسید
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    بمانیم تا کاری کنیم ،نه کاری کنیم تا بمانیم [size=x-small](دکتر شریعتی)[/size]
    shamsololama@yahoo.com
    09177733411

    کامنت

    • mr.mahlouji

      • 2010/04/12
      • 105

      #3
      RE: اموال

      باسلام به دوست عزيز
      اگر فايلتون رو ضميمه كنيد ، بهتر ميشه راهنمايي كرد.
      [b]كسيكه با [color=#FF0000]زشتي[/color] پيروز شود ، شكست خورده است .[/b]

      کامنت

      • htsadra

        • 2010/04/25
        • 14

        #4
        RE: اموال

        باسلام واحترام
        لازم به توضیح است که در محل کارمن30گروه مشغول فعالیت می باشندکه داخل هرگروه تعدادی ازاثاثیه اداری شامل میزوصندلی وکامپیوتروغیره تحویل مدیرگروه می باشد.که بعضابنابه شرایط ،این اموال بین گروه ها جابجا می گردد که لازم است ازلیست یک گروه حذف وبه گروه دیگر اضافه گرددیااینکه اموال جدیدی خریداری وتحویل گروه می گرددویااینکه اموال اسقاط می گرددوازلیست اموال گروه واصلی حذف میگردد ویا اطلاعات مربوط به اموال اصلاح می گردد.ولیست اصلی جهت استفاده جمع داراموال اداره می باشدکه کلیه اموال اداره درآن ذکر شده است .هرلیست شامل ردیف،نام اموال،شماره اموال،نام گروه تحویل گیرنده،نام مدیرگروه،تاریخ تحویل می باشد.حال اگربتوانیم این حذف واضافه واصلاح درلیست اصلی انجام واطلاعات هرگروه به شیت مربوط به خودمنتقل گرددممنون میشم امیدوارم توضیحاتم کامل باشد.باتشکر
        [b]می خواهیم هدف با نتیجه یکی شود[/b]

        کامنت

        • shamsololama

          • 2010/02/15
          • 940

          #5
          RE: اموال

          با درود فراوان

          با این توضیحی که فرمودید من فکر میکنم نیازی به 30 شیت ندارید و همان یک شیت کفایت میکند و یک نمونه را حاضر می کنم تا ببینی که اگر دیدی برای کارتان مناسب است استفاده کنی
          ---------------------------------------------------------------------------------------------------
          بمانیم تا کاری کنیم ،نه کاری کنیم تا بمانیم [size=x-small](دکتر شریعتی)[/size]
          shamsololama@yahoo.com
          09177733411

          کامنت

          • htsadra

            • 2010/04/25
            • 14

            #6
            RE: اموال

            باتشکرفراوان ازشمااستادبزرگوار
            [b]می خواهیم هدف با نتیجه یکی شود[/b]

            کامنت

            چند لحظه..