جدول ورود و خروج

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • moj_mah
    • 2014/10/22
    • 4

    جدول ورود و خروج

    با سلام

    لطفن طریقه محاسبه فیلد های اضافه کار و غیبت را به من نشان دهید.

    با تشکر
    فایل های پیوست شده
  • mokaram
    مدير تالار اکسل و بانک اطلاعاتی

    • 2011/02/06
    • 1805
    • 74.00

    #2
    با سلام و عرض خیر مقدم
    لطفا درباره خواستتون بیشتر توضیح بدید
    مثلا ساعت استاندارد ورود و خروج کی هست ( برای محاسبه اضافه کار میگم)
    بعدشم تیک حل شده را بردارید چون هنوز به جواب نرسیدید اینجوری دوستان به گمان اینکه جواب گرفتید سراغ نوشته شما نمیان
    [CENTER][IMG]http://forum.exceliran.com/signaturepics/sigpic909_10.gif[/IMG]
    [/CENTER]

    کامنت

    • Behnam

      • 2013/03/25
      • 842
      • 100

      #3
      از این لینک کمک بگیرید
      ورود و خروج پرسنل
      [CENTER][SIZE=3][B]هرچیز که در جستن آنی، آنی[/B][/SIZE][/CENTER]

      کامنت

      • moj_mah
        • 2014/10/22
        • 4

        #4
        از راهنماییتون ممنون
        دستم اشتباه خورد و هر کاری کردم نتونستم کنسلش کنم. ببخشید.

        بر اساس حقوق و مزایای اداره کار و 44 ساعت در هفته معادل با 176 ساعت کار ماهیانه. ساعاتی که وارد کردم در حال حاضر مشغول به کار هستم و نمیدونم با کسر یک ساعت استراحت برای هر روز بجز پنجشنبه ها چقدر اضافه کار دارم. ورود قانونی هر روز ساعت 8:30 صبح و خروج نیز هر روز ساعت 5 .
        با تشکر

        کامنت

        • mokaram
          مدير تالار اکسل و بانک اطلاعاتی

          • 2011/02/06
          • 1805
          • 74.00

          #5
          شما برای محاسبه غیبت از فرمول زیر استفاده کنید
          (یه توضیح کوچولو : ساعات 8:30 چون برای شما حائز اهمیت هست به دلیل ساعت شروع کار بنابراین بهتره اونا تو یه سلول جدا بنویسید و تو فرمول نویسی هر جا نیاز به این ساعت شد آدرس اون سلول را بدید)

          کد PHP:
          =IF(Z11>AC1,SUM(Z11-AC1),""
          تو فرمول بالا من 8:30 را تو خونه Ac1 گذاشتم
          [CENTER][IMG]http://forum.exceliran.com/signaturepics/sigpic909_10.gif[/IMG]
          [/CENTER]

          کامنت

          • misammisam
            مدير تالار حسابداری و اکسل

            • 2014/04/04
            • 892
            • 64.00

            #6
            سلام
            تو اين موضع كه لينكشو ميزارم ، پست دوم ، ليست ورود و خروج ميتوني ازش استفاده كني .
            ليست حقوق و دستمزد براي استفاده دوستان
            البته شايد دقيقا هموني نباشه كه شما ميخوايد ولي فرمولاي داخلش براي محاسبه ساعات بدردتون ميخوره .

            در مورد فايل خودتون ، من درست متوجه نشدم ، شما كه همه چيرو درست كرديد ، فقط يه ستون بايد باز كنيد كه مقدار ساعت رسمي روزانرو توش بنويسيد بعد از كاركردتون كم كنيد ، اين ميشه كسر و اضافه كارتون .
            ولي براي مشخص كردن اينكه غيبت داشتيد يا روز تعطيل بوده ميتونيد از روشي كه تو فايل يالا استفاده كردم استفاده كنيد ، شما فايل رو مطالعه كنيد و دوباره تلاش كنيد كه بسازيدش ، اگه نتونستيد بفرماييد تا راهنمايي بكنيم .
            موفق باشي
            [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
            [/CENTER]
            [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
            [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
            [/CENTER]
            [/INDENT]

            [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
            [/CENTER]

            کامنت

            • misammisam
              مدير تالار حسابداری و اکسل

              • 2014/04/04
              • 892
              • 64.00

              #7
              نوشته اصلی توسط m_r_m
              شما برای محاسبه غیبت از فرمول زیر استفاده کنید
              (یه توضیح کوچولو : ساعات 8:30 چون برای شما حائز اهمیت هست به دلیل ساعت شروع کار بنابراین بهتره اونا تو یه سلول جدا بنویسید و تو فرمول نویسی هر جا نیاز به این ساعت شد آدرس اون سلول را بدید)

              کد PHP:
              =if(z11>ac1,sum(z11-ac1),""
              تو فرمول بالا من 8:30 را تو خونه ac1 گذاشتم
              خوب اگه زودتر يا ديرتر از وقت اداري خارج شد تكليفش چيه
              نميدونم شايد فرمولو با ستون جمع كاركرد ميخواستي بزني اشتباهي با ساعت ورود زدي ، يعني به جاي z تو فرمول بايد بزني x كه بر حسب ستون كاركرد حساب بشه نه ساعت ورود .
              البته بگم از لحاظ حسابداري ( نه فرمول نويسي ) اينم اشتباه محسوب ميشه ها ، چون روزاي تعطيل هر چقدر كه كار كني كلش اضافه كاري منظور ميشه ، كه شما اينجا هيچ جوري روزهاي تعطل رو مشخص نكردي ، به غير از جمعه ها .
              [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC]
              [/CENTER]
              [CENTER][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][FONT=Tahoma][INDENT]
              [CENTER][SIZE=3][URL="https://affstat.adro.co/click/adf04053-f8a6-439a-9ac4-e6a7e6f4b455"][B]اينجا كليك نكنيا ![/B][/URL][/SIZE]
              [/CENTER]
              [/INDENT]

              [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][/FONT]
              [/CENTER]

              کامنت

              چند لحظه..