سلام. آیا راهی هست که از vlookup برای چند فایل مجزا استفاده نمود؟!
یعنی بین چند فایل بگرده و نتایج رو نشون بده؟!
من هر روز یک اطلاعات رو از پرسنل ثبت می کنم و فایل هر روز هم جدا از روزهای دیگر هست.
امکان این که اطلاعات هر فایل رو وارد یک شیت کنم نیست . (به صورت دستی و تک تک زمان بر هست)
و یک سوال دیگر:
آیا در فرمول هایی که به این صورت هستند:
آدرس دهی از یک فایل به فایل دیگر؛
آیا میتوان مقادیر قسمت هایی مثل 09 را از طریق یک سلول دیگر مشخص کرد.
یعنی وارد کنیم 09 اطلاعات روز 9 آبان را بدهد و به همین صورت برای سایر روزها
(منظورم دستکاری فرمول نیست - مقدار دهی به اون سلولی هست که آدرسش تو فرمول اومده!)
آیا امکان این کار وجود دارد؟!
یعنی بین چند فایل بگرده و نتایج رو نشون بده؟!
من هر روز یک اطلاعات رو از پرسنل ثبت می کنم و فایل هر روز هم جدا از روزهای دیگر هست.
امکان این که اطلاعات هر فایل رو وارد یک شیت کنم نیست . (به صورت دستی و تک تک زمان بر هست)
و یک سوال دیگر:
آیا در فرمول هایی که به این صورت هستند:
کد:
='[1393-08-09.xlsm]آمار کلی'!$F$12
آیا میتوان مقادیر قسمت هایی مثل 09 را از طریق یک سلول دیگر مشخص کرد.
یعنی وارد کنیم 09 اطلاعات روز 9 آبان را بدهد و به همین صورت برای سایر روزها
(منظورم دستکاری فرمول نیست - مقدار دهی به اون سلولی هست که آدرسش تو فرمول اومده!)
آیا امکان این کار وجود دارد؟!
کامنت