با سلام
دوستان من نزدیک 100 فایل اکسل دارم که مربوط به صندوق های سرمایه گذاری است. در این فایل ها اطلاعات اضافی زیادی وجود داره. می خوام روی این فایل ها یکسری عملیات( چند ستون کلاً حذف بشه و جای ستون ها هم عوض بشه) انجام بشه و بعدش 1- بعنوان یک شیت جدید در فایل اصلی ذخیره بشه 2- در شیت اصلی همون فایل اضافه بشه
در نهایت من یک فایل با 101 شیت خواهم داشت که 100 شیت مربوط به هر صندوق است و یک شیت( اصلی) حاوی اطلاعات کلیه صندوق ها است.
(من اینکارو قبلاً بصورت دستی انجام داده که وقت خیلی زیادی گرفت که الان با توجه به افزوده شدن اطلاعات چند ماه باید دوباره انجام بدم)
خیلی ممنون
دوستان من نزدیک 100 فایل اکسل دارم که مربوط به صندوق های سرمایه گذاری است. در این فایل ها اطلاعات اضافی زیادی وجود داره. می خوام روی این فایل ها یکسری عملیات( چند ستون کلاً حذف بشه و جای ستون ها هم عوض بشه) انجام بشه و بعدش 1- بعنوان یک شیت جدید در فایل اصلی ذخیره بشه 2- در شیت اصلی همون فایل اضافه بشه
در نهایت من یک فایل با 101 شیت خواهم داشت که 100 شیت مربوط به هر صندوق است و یک شیت( اصلی) حاوی اطلاعات کلیه صندوق ها است.
(من اینکارو قبلاً بصورت دستی انجام داده که وقت خیلی زیادی گرفت که الان با توجه به افزوده شدن اطلاعات چند ماه باید دوباره انجام بدم)
خیلی ممنون
کامنت