با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.عذر خواهی می کنم از این وقت شما را میگیرم،من یک فایل برای حسابداری کارگاهم طراحی کردم اما به علت اینکه با vba آشنایی ندارم یه سری نواقصی دارد که شامل:
1-در شیت گذارش کار برای ورود اطلاعات در هر سطر نیاز به یک فرم دارم که بتوانم اطلاعات ستون های سفید رنگ را در آن وارد کنم.
2-در شیت فاکتور کلیدی برای پرینت لازم دارم.
3-در شیت معین در ستون باقیمانده نیاز به راه حلی دارم که نسبت به کد مشتری که در ستون اول در آخرین سطری که برای آن شخص وارد میشود مجموع کل حساب باقیمانده قبل با اطلاعات آن سطر جمع و در ستون باقیمانده در همان سطر نوشته شود.
اگه امکانش هست به من کمک کنید،ممنونتان می شوم.
Sabto Zabt.xlsx
1-در شیت گذارش کار برای ورود اطلاعات در هر سطر نیاز به یک فرم دارم که بتوانم اطلاعات ستون های سفید رنگ را در آن وارد کنم.
2-در شیت فاکتور کلیدی برای پرینت لازم دارم.
3-در شیت معین در ستون باقیمانده نیاز به راه حلی دارم که نسبت به کد مشتری که در ستون اول در آخرین سطری که برای آن شخص وارد میشود مجموع کل حساب باقیمانده قبل با اطلاعات آن سطر جمع و در ستون باقیمانده در همان سطر نوشته شود.
اگه امکانش هست به من کمک کنید،ممنونتان می شوم.
Sabto Zabt.xlsx
کامنت