مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

group

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • mehrabn

    • 2014/08/09
    • 49
    • 39.00

    group

    سلام
    میخوامgroupکنم که از ردیف آخر group میشه
    آخرین ردیف رو group میکنه در حالیکه من میخوام ردیف اول رو سر تیتر قرار بده.
    یعنی من میخوام group ای که میکنم از بالا به پایین باشه در حالیکه وقتی من انجام میدم از پایین به بالا میشه یعنی آخرین سطری که انتخاب نکردم رو group میکنه و علامت groupرو میزاره.چیکار باید انجام بدم برا رفع این موضوع؟؟؟؟؟؟؟؟
  • khakzad

    • 2010/03/17
    • 2034
    • 85.00

    #2
    سلام
    طبق شکل زیر، تیک گزینه مشخص شده رو بردارید:


    :
    [CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:

    [URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
    [URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
    :wcom:

    [B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
    [EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
    [/CENTER]

    کامنت

    • mehrabn

      • 2014/08/09
      • 49
      • 39.00

      #3
      mamnoonam az shoma dooste aziz

      کامنت

      چند لحظه..