با سلام خدمت دوستان
لطفا راهنمایی بفرمایید
شیفت کاری در محل کار بنده از 7:30 صبح تا 13:30 و از 13:30 الی 19:30 و از 19:30 الی 7:30 صبح روز بعد است همان طور که در فایل پیوست مشاهده می فرمایید فرد شماره یک در ردیف اول شیفت کاری 6ساعته داشته( از 7:30 الی 13:30) ولی در ردیف دوم شیفت کاری از عصر تا صبح فردا است
خواشمندم راهنمایی بفرمایید چطور میتونم در ستون ساعت کار تفاوت ساعات کار دو روز مختلف را با اکسل حساب کنم ( چون در حالت عادی محاسبه تفاوت 2 روز امکان پذیر نیست) که در نهایت بشه گفت در طول 1 ماه این شخص چند ساعت تاخیر و چند ساعت اضافه کار داشته
با تشکر از تمام دوستان و مدیریت سایت
لطفا راهنمایی بفرمایید
شیفت کاری در محل کار بنده از 7:30 صبح تا 13:30 و از 13:30 الی 19:30 و از 19:30 الی 7:30 صبح روز بعد است همان طور که در فایل پیوست مشاهده می فرمایید فرد شماره یک در ردیف اول شیفت کاری 6ساعته داشته( از 7:30 الی 13:30) ولی در ردیف دوم شیفت کاری از عصر تا صبح فردا است
خواشمندم راهنمایی بفرمایید چطور میتونم در ستون ساعت کار تفاوت ساعات کار دو روز مختلف را با اکسل حساب کنم ( چون در حالت عادی محاسبه تفاوت 2 روز امکان پذیر نیست) که در نهایت بشه گفت در طول 1 ماه این شخص چند ساعت تاخیر و چند ساعت اضافه کار داشته
با تشکر از تمام دوستان و مدیریت سایت
کامنت