مرحوم محمد محمدی

🖤 پیام تسلیت

با نهایت تأسف و تأثر، باخبر شدیم جناب آقای محمد محمدی با نام کاربری smartman ، از مدیران ارزشمند انجمن اکسل ایران، دار فانی را وداع گفته‌اند.

ایشان سال‌ها با دانش، تجربه، اخلاق نیکو و روحیه کمک به دیگران، سهم بزرگی در رشد و پویایی انجمن داشتند و خاطره حضور ارزشمندشان همواره در ذهن اعضای انجمن باقی خواهد ماند.

مدیریت و اعضای انجمن ExcelIran این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، دوستان و تمامی اعضای انجمن تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.


انا لله و انا الیه راجعون

سوال

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • gorbe
    • 2011/05/08
    • 4

    سوال

    تازه می خواهم شروع به کار با vba کنم به نظرتون از کجا شروع کنم؟
  • 4017

    • 2010/10/03
    • 114

    #2
    RE: سوال

    با سلام
    به نظر من بهتره براي شروع از recorder ماكرو اكسل استفاده كني
    [color=#1e90ff]اگر تنهاترين تنهايان شوم بازهم خدا هست،
    او جانشين تمام نداشته هاي من است...![/color]

    کامنت

    چند لحظه..