چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts

  • runmohsen
    پاسخ داد
    RE: چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

    http://forum.exceliran.com/showthread.php?tid=648

    Leave a comment:


  • mmahdih
    پاسخ داد
    RE: چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

    نوشته اصلی توسط runmohsen
    با سلام
    1-ابتدا تمام سلولهای شیت رو انتخاب کنیدوکلیک راست کرده از قسمت format cells از تب protection تیک های hidden و locked رو بردارید
    2-سلولهایی رو که دارای فرمول هستند انتخاب کرده از قسمت format cells از تب protection تیک hidden رو بگذارید
    3-از منوی Review >>>> protect sheet رو انتخاب و پسورد بدهید و تکرار کنید
    دقیقا این مورد که آقا محسن فرمودند درسته
    من هم همیشه از این روش استفاده میکنم
    به این طریق اگر کسی هم بخواد فرمولها رو ببینه سلول خالی دیده میشه

    Leave a comment:


  • runmohsen
    پاسخ داد
    RE: چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

    با سلام
    1-ابتدا تمام سلولهای شیت رو انتخاب کنیدوکلیک راست کرده از قسمت format cells از تب protection تیک های hidden و locked رو بردارید
    2-سلولهایی رو که دارای فرمول هستند انتخاب کرده از قسمت format cells از تب protection تیک hidden رو بگذارید
    3-از منوی Review >>>> protect sheet رو انتخاب و پسورد بدهید و تکرار کنید

    Leave a comment:


  • farzin24622
    یک موضوع ایجاد کرد چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

    چطوری فرمولها را صد در صد مخفی کنم ؟

    چطور میتوان با protect کردن فرمولها را مخفی کرد ؟ البته فقط فرمولها مخفی شوند ولی بتوان اعداد ورودی را تغییر داده و اعداد جدیدی را بعنوان حاصل فرمولها دریافت کنیم ، فقط فرمول مربوطه به هیچ شکل و طریقی قابل رؤیت نباشد .
چند لحظه..