با سلام
یک فایل فاکتور دارم که می خواهم اطلاعات مربوط به شماره فاکتور ، تاریخ فاکتور ،جمع مبلغ ، تخفیف و ....... رو به شیت 2 انتقال بده بعدش یک شماره به شماره فاکتور اضافه کنه و فاکتور رو خالی بزاره برای اطلاعات جدید خودم یه چیزایی نوشتم اما نمی دونم چرا به جای اینکه اون رو تو یک سطر ذخیره کنه تو 16 سطر اونه تکرار می کنه
ممنون می شم کسی کمکم کنه
فایل رو هم میفرستم
یک فایل فاکتور دارم که می خواهم اطلاعات مربوط به شماره فاکتور ، تاریخ فاکتور ،جمع مبلغ ، تخفیف و ....... رو به شیت 2 انتقال بده بعدش یک شماره به شماره فاکتور اضافه کنه و فاکتور رو خالی بزاره برای اطلاعات جدید خودم یه چیزایی نوشتم اما نمی دونم چرا به جای اینکه اون رو تو یک سطر ذخیره کنه تو 16 سطر اونه تکرار می کنه
ممنون می شم کسی کمکم کنه
فایل رو هم میفرستم
کامنت