با سلام
دوستان من فایلی دارم که دارای چن شیت هس تو هر کدام از شیت ها اسامی و مشخصات هنرجوها به تفکیک رشته وجود دارد به عنوان مثال در شیت 1 اطلاعات هنرجوهای کامپیوتر در شیت 2 هنرحوهای حسابداری و .... حالا من میخوام یک فایل جداگانه داشته باشم که بضورت کلی مشخصات همه در یک فایل قرار داده شود یعنی همزمان اطلاعات یک هنرجو ثبت میشود(در هر کدام از شیت ها) در فابل کلی ثبت شود بصورت پشت سر هم
آیا فرمولی در اکسل هست که این کار رو انجام بده
دوستان من فایلی دارم که دارای چن شیت هس تو هر کدام از شیت ها اسامی و مشخصات هنرجوها به تفکیک رشته وجود دارد به عنوان مثال در شیت 1 اطلاعات هنرجوهای کامپیوتر در شیت 2 هنرحوهای حسابداری و .... حالا من میخوام یک فایل جداگانه داشته باشم که بضورت کلی مشخصات همه در یک فایل قرار داده شود یعنی همزمان اطلاعات یک هنرجو ثبت میشود(در هر کدام از شیت ها) در فابل کلی ثبت شود بصورت پشت سر هم
آیا فرمولی در اکسل هست که این کار رو انجام بده
کامنت