با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
یک فایل اکسل دارم که حاوی چند شیت است. باید از هر شیت یک پرینت (پی دی اف) بگیریم و با نام همان شیت ذخیره کنم.
چگونه می توان این کار را به صورت اتوماتیک انجام داد.
مثلا دکمه ای تعریف شود و با استفاده از برنامه نویسی این کار را انجام داد.
با تشکر
یک فایل اکسل دارم که حاوی چند شیت است. باید از هر شیت یک پرینت (پی دی اف) بگیریم و با نام همان شیت ذخیره کنم.
چگونه می توان این کار را به صورت اتوماتیک انجام داد.
مثلا دکمه ای تعریف شود و با استفاده از برنامه نویسی این کار را انجام داد.
با تشکر
کامنت