چگونگی اضافه نمودن مجموع سطرها در پایان هر صفحه و انتقال مجموع به صفحه بعد در چاپ

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • azar12
    • 2015/06/07
    • 3

    پرسش چگونگی اضافه نمودن مجموع سطرها در پایان هر صفحه و انتقال مجموع به صفحه بعد در چاپ

    سلام

    چطوری میشه مجموع هر صفحه از اکسل رو در چاپ، در پایین هر صفحه قرار داد بطوریکه علاوه بر اینکه آخر هر صفحه جمع حساب میشه به ابتدای صفحه بعد هم منتقل بشه؟

    ممنون میشم اگه راهنمایم کنید.
  • amir_ts

    • 2015/03/17
    • 1247

    #2
    با سلام
    یک نمونه فایل قرار بدید در ضمن با فرمول های ساده جمع کردن و آدرس دهی میشه جمع هرصفحه به علاوه جمع صفحه قبل رو در زیر صفحه (نه footer) قرار داد.
    [SIZE=7][B][COLOR=navy][FONT=IranNastaliq]ای برادر تو همه اندیشه ای[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]

    کامنت

    • azar12
      • 2015/06/07
      • 3

      #3
      سلام
      نمونه فایل، به پبوست ارسال شد. باید در چاپ فاکتور سطر آخر با جمع ردیفهای بالا تمام شود و شروع صفحه بعد هم با جمع صفحه قبل شروع شود.
      فایل های پیوست شده

      کامنت

      • amir_ts

        • 2015/03/17
        • 1247

        #4
        با سلام
        به نظرم شما باید تنظیمات پرینت رو متناسب با نیازتون برای نمایش تنظیم کنید.این نمونه فایل رو ببینید.
        فایل های پیوست شده
        [SIZE=7][B][COLOR=navy][FONT=IranNastaliq]ای برادر تو همه اندیشه ای[/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]

        کامنت

        چند لحظه..