سلام دوستان
من دارم اکسل تمرین میکنم و مثلا درآمد و هزینه ماهانه یه مغازه موبایل فروشی رو محاسبه میکنم.
هر ماه یه شیت داره،که جدول فروش شامل کد محصول و اسم و قیمت و تعداد فروشه، و هر موبایل کد مخصوص خودش رو داره که از فرمول vlookup استفاده کردم. حالا شیت آخر که جمع بندیه هر فصله، میخوام بهش فرمول بدم که جداول همه شیت ها رو بررسی کنه، اگه مثلا کد 101 وجود داره ستون تعداد فروششون رو باهم جمع بزنه. که مشخص بشه هر محصول توی هر فصل چندتا فروش داشته.
کسی میدونه چجوری باید انجامش بدم؟ 😢
من دارم اکسل تمرین میکنم و مثلا درآمد و هزینه ماهانه یه مغازه موبایل فروشی رو محاسبه میکنم.
هر ماه یه شیت داره،که جدول فروش شامل کد محصول و اسم و قیمت و تعداد فروشه، و هر موبایل کد مخصوص خودش رو داره که از فرمول vlookup استفاده کردم. حالا شیت آخر که جمع بندیه هر فصله، میخوام بهش فرمول بدم که جداول همه شیت ها رو بررسی کنه، اگه مثلا کد 101 وجود داره ستون تعداد فروششون رو باهم جمع بزنه. که مشخص بشه هر محصول توی هر فصل چندتا فروش داشته.
کسی میدونه چجوری باید انجامش بدم؟ 😢
کامنت