ترتیب اطلاعات در گزارش

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • shahramkeyboard
    • 2011/08/20
    • 1

    ترتیب اطلاعات در گزارش

    با سلام
    من یه گزارش ساختم ولی میخایم یه جور دیگه مرتب بشه هر کاری میکنم نمیشه
    میخام مثلا به این صورت یاشه
    تحویل دهنده
    تحویل گیرنده تاریخ تعداد شماره


    ولی به این صورت نمایش پیدا میکنه
    تحویل دهنده شماره
    تحویل گیرنده شماره
    تاریخ شماره
    تعداد شماره
    شماره
    لطفا راهنمایی کنید منو تا بفهمم باید چیکار کنم.
    منظورم این هست که چند سطر نشه مثل ACCESS باشه در نمایش اطلاعات
  • khakzad

    • 2010/03/17
    • 2034
    • 85.00

    #2
    RE: ترتیب اطلاعات در گزارش

    سلام
    فایل نمونه رو لطفا قرار بدین
    ممنون
    [CENTER][B][COLOR=#008000][SIZE=3]محصولات و جزوات آموزش تخصصی [URL="https://excelpedia.net/"]اکسل[/URL] در:

    [URL="https://excelpedia.net/category/excel-functions/"]برترین مرجع تخصصی پارسی اکسل[/URL]
    [URL="http://www.exceliran.com/shop/"]جامعه اكسل ايرانيان: فروشگاه[/URL][/SIZE][/COLOR][/B]
    :wcom:

    [B][URL="https://excelpedia.net/"]آموزش اکسل تخصصی[/URL] و [URL="https://excelpedia.net/excel-ninja/"]پیشرفته[/URL] - [URL="https://excelpedia.net/"]تهران[/URL][/B]
    [EMAIL="h.khakzad@yahoo.com"]h.khakzad@yahoo.com[/EMAIL]
    [/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..