مشکل عجیبی برام پیش آمده :
1 - در یکی از شیتهای فایل اکسلم با فشاردادن دکمه وسط ماوس دیکه نمیتونم به جهات مختلف حرکت کنم بنظرتان چه کنم؟
2-وقتی فایل را باز مکنم مطابق تصاویر زیر آپدیت کردن لینکها و فرمولهارا میخواهد چطوری این درخواست را کاری کنم که نشان ندهد و اگر نشان ندهد آیا مشکلی پیش میاد؟ راه حل چیست؟ ببخشید فایل پیوست شده بصورت زیپ اشتباهی پیوست شد ولی عکسهای ارسالی در همین متن مربوط به سئوال هستند.



کامنت