آماده کردن لیست برای چاپ

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • پیام

    • 2013/10/04
    • 282
    • 62.00

    آماده کردن لیست برای چاپ

    با درود به همه. یک جدول داریم که شامل مشخصات 500 نفر هست که بر اساس اون اطلاعات و برای هر کدوم یک فرم قرار داد باید تهیه بشه. من با استفاده از vlookup یک فرم رو درست کردم. چطور می تونم برای 500 نفر در یک شیت فرم قرار داد رو همزمان آماده کنم که برای هر نفر نیاز به آماده کردم فرم قرارداد نباشه. ممنونم.
  • Amir Ghasemiyan

    • 2013/09/20
    • 4598
    • 100.00

    #2
    نوشته اصلی توسط پیام
    با درود به همه. یک جدول داریم که شامل مشخصات 500 نفر هست که بر اساس اون اطلاعات و برای هر کدوم یک فرم قرار داد باید تهیه بشه. من با استفاده از vlookup یک فرم رو درست کردم. چطور می تونم برای 500 نفر در یک شیت فرم قرار داد رو همزمان آماده کنم که برای هر نفر نیاز به آماده کردم فرم قرارداد نباشه. ممنونم.
    سلام دوست عزیز
    اگر فقط میخواین پرینت بگیرین به نظرم از امکان mailings در ورد استفاده کنید. ارتباط بین اکسل و ورد هست

    کامنت

    • پیام

      • 2013/10/04
      • 282
      • 62.00

      #3
      ممنونم. میشه بیشتر توضیح بدید؟

      کامنت

      • میلاد کمالی
        • 1992/11/13
        • 6
        • 42.00

        #4
        نوشته اصلی توسط پیام
        ممنونم. میشه بیشتر توضیح بدید؟
        با اجازه جناب قاسمیان عزیز
        ببینید دوست عزیز، شما ابتدا توی یه فایل ورد فرم مورد نظرتون رو آماده می*کنید. یه چیزی شبیه این مثلاً:
        بسمه تعالی
        به آقای ........................ به شماره ملی ........................ فرزند.............................. مدرک دوره اکسل به مدت ........... ساعت داده می*شود و ...

        وقتی فرمتون آماده شد، از تب Mailings در نرم افزار ورد از باکس Start Mail Merge می*تونید گزینه Select Recipients رو انتخاب کنید و سپس گزینه*ی Use an Existing List... رو انتخاب کنید، در پنجره مربوطه هم فایل مورنظرتون رو پیدا و انتخاب می*کنید. زمانی که انتخاب شد ارتباط بین دو فایل برقرار میشه. بعد از اون می*تونید از باکس Write & Insert Fields گزینه*ی Insert Merge Fields رو انتخاب کنید و عناوین مورد نظرتون رو در محل نقطه*چین*های مربوطه وارد کنید (البته مشخص هست که نقطه*چین*ها باید پاک بشن).
        بعد از یه بررسی اجمالی نسبت به به*هم نرخیختن فرم بعد از مرتبط کردن دو فایل، می*تونید از قسمت Finish و گزینه*ی Finish & Merge رو انتخاب کنید و از اون قسمت دیگه دستتون باز هست که فقط رکورد مورد نظر رو پرینت کنید، یا از شماره فلان تا شماره فلان رو ...

        اگر سوالی بود بفرمایید..

        کامنت

        چند لحظه..