استفاده همزمان از چند ورژن Office

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • reza996
    • 2011/09/10
    • 4

    استفاده همزمان از چند ورژن Office

    با سلام
    من سه تا ورژن office روی سیستم نصب کردم.2003و2007و2010
    قبلا وقتی که روی فایل کلیک می کردم با 2010 باز می شد اما مدتی هست که با 2007 باز می شه.
    آیا راهی برای set default کردن office 2010 هست؟
    که مجددا فایلها با 2010 باز بشه و نخواد اول افیس رو باز کرد.
    با سپاس
  • esyoo

    • 2010/03/09
    • 151

    #2
    RE: استفاده همزمان از چند ورژن Office

    سلام
    خودم تست نکرد این روش رو ولی امتحان کنید ببینید جواب میده یا نه؟
    فرض کنید مجموعه آفیس من در درایو c قرار دارد:
    1)کلید پنجره+R رو فشار بدید(همزمان)
    2)
    یکبار بنویسید
    "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\excel.exe" /unregserver
    و بعد اینتر رو بزنید
    یکبار دیگه بنویسید
    "C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE14\excel.exe" /regserver
    اینتر رو بزنید
    [CENTER][URL="http://www.office-learning.ir/"]وب سایت آموزشی آفیس[/URL]
    [/CENTER]

    کامنت

    چند لحظه..