چگونه آمار گیری تعداد و نوع فاکتور و شرح؟

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • iranup

    • 2012/06/16
    • 6

    چگونه آمار گیری تعداد و نوع فاکتور و شرح؟

    با سلام
    در برگه ورود اطلاعات فاکتور های ورودی یک فروشگاه است
    و در برگه فاکتور در سلول c1 نوع جنس یا شرط اول و در سلول e1 نوع کالا یا شرط دوم
    و نتیجه در جدول بصورت پشت سر هم و بترتیب شماره ردیف مشخص شود
    بطور کلی مثلا آقای فردین همه فاکتور ها بین دو تاریخ چه تعداد و کل مبلغ طلب ایشان چقدر است؟
    فایل های پیوست شده
  • امين اسماعيلي
    مدير تالار ويژوال بيسيك

    • 2013/01/17
    • 1198
    • 84.00

    #2
    با درود
    این رو مثل یه هدیه از سایت داشته باشین.
    فایل شما رو من یه سری تغییرات توش دادم. اول اینکه ورودی هاتونو به صورت جدول در اوردم.پس هر وقت خواستین یه ردیف جدید ایجاد کنید کافیه روی ردیف یکی مونده به اخر در ستون h اش یه تب بزنی. شمارنده ردیف رو هم فرمول گذاشتم. که خودکار اطافه بشه. و اما توضیح کار. ما از pivot table کمک گرفتیم که برامون همیشه نام مشتری های منحصر به فردو تو فیلتر خودش قرار بده . پس اگر مشتری اظافه بشه و یا کم بشه خودکار با یه کد pivot table آپدیت میشه. و اما چون یه pivot ایجاد کردیم میتونیم از گزینه Slicer استفاده کنیم و نام مشتری هامونو اونجا داشته باشیم. مورد بعدی این بود که بر اساس نام انتخابی . جدول ورودی ما فیلتر بشه و داده های فیلتر شده بیاد تو شیت فاکتور. که کد شو نوشتیم. در نهایت کد نهایی رو تو تغییرات سل b1 که همون سل ارتباطی Slicer هست گذاشتسم و گفتیم هر وقت این سل تغییر کرد این کارارو انجام بده.

    یه سری گزینه رو هم هم برای Slicer و هم Pivot table ذز قسمت تنظیماتشون تغییر دادیم که داده های حذف شده رو تو حافظه cache نگه ندارن.
    امیدوارم همینو مد نطرت بوده باشه.

    میدونم که بعد ممکنه بخوای پرینت بگیری فاکنورو بدی دست مشتری هات و .... اینارو دیگه با خودت. تغییر دادن کدها دیگه دستتو میبوسه که با اونها باید آشنا بشی. کد ها شم همه بازن
    موفق و پیروز باشی
    فایل های پیوست شده
    در پناه خداوندگار ایران زمین باشید و پیروز

    کامنت

    چند لحظه..