با سلام
میخواهم در اکسل با استفاده از فرمول یا هر چیزی دیگه قیمت گذاری های کاری خودم رو درست کنم
ببینید کالای من یک قیمت اصلی دارد ، یک درصد سود دارد ، خدمات جانبی ، هزینه ارسال رو دارا می باشد
مثال
قیمت اصلی کالا : 10000 هزار تومان
سود قیمت اصلی : 20%
خدمات جانبی : 10000
ارسال : 15000
جمع کل ؟
چون کالاهایم خیلی زیاد هستند اما سود و ما بقی موارد ثابت هستند اصولا
میخواهم یک روشی استفاده کنم که با هر دفعه تغییر قیمت فقط با اضافه کردن قیمت اصلی ما بقی قیمت ها رو اتوماتیک محاسبه کند و قابلیت چاپ رو داشته باشه
ممنون
میخواهم در اکسل با استفاده از فرمول یا هر چیزی دیگه قیمت گذاری های کاری خودم رو درست کنم
ببینید کالای من یک قیمت اصلی دارد ، یک درصد سود دارد ، خدمات جانبی ، هزینه ارسال رو دارا می باشد
مثال
قیمت اصلی کالا : 10000 هزار تومان
سود قیمت اصلی : 20%
خدمات جانبی : 10000
ارسال : 15000
جمع کل ؟
چون کالاهایم خیلی زیاد هستند اما سود و ما بقی موارد ثابت هستند اصولا
میخواهم یک روشی استفاده کنم که با هر دفعه تغییر قیمت فقط با اضافه کردن قیمت اصلی ما بقی قیمت ها رو اتوماتیک محاسبه کند و قابلیت چاپ رو داشته باشه
ممنون
کامنت