با سلام
من لیست حقوقی درست کردم تا تابع vlookup که شیت یک ریز حکم شیت دو تصویر حکم شیت سوم ریز مبلغ اضافه کار و کسورات می باشد
حالا در شیت چهارم میخوام کلیه فیش حقوق پرسنل به صورت کلی باشد
مثلا بزنم از شماره پرسنلی 10005 تا 10050 و تمام این فیش ها به صورت کلی در شیت چهارم ایجاد گردد که با یک دستور پرینت کل فیش ها را پرینت بگیریم .
من لیست حقوقی درست کردم تا تابع vlookup که شیت یک ریز حکم شیت دو تصویر حکم شیت سوم ریز مبلغ اضافه کار و کسورات می باشد
حالا در شیت چهارم میخوام کلیه فیش حقوق پرسنل به صورت کلی باشد
مثلا بزنم از شماره پرسنلی 10005 تا 10050 و تمام این فیش ها به صورت کلی در شیت چهارم ایجاد گردد که با یک دستور پرینت کل فیش ها را پرینت بگیریم .