سلام
وقت بخیر
من در فایل اکسل حدود 10 شیت دارم که در شیت 1 تا 10 محاسبه حقوق هر ماه است
در شیت 11 فرمول جمع شیت 1 تا 10 پیاده کرده ام.
حال اگر بخواهم به عنوان مثال در شیت 11 که جمع کل است مثلا حقوق شیت 1 را در نظر نگیرد و محاسبه نکند باید چیکار کنم؟
یعنی مثلا شیت 1 مربوط به فروردین است و شیت 2 مربوط به اردیبهشت و .....
شیت 11 جمع حقوق فروردین و اردیبهشت و .... (جمع 10 شیت اول است)
حال بنده حقوق فروردین را قبلا پرداخت کرده ام.
الان میخواهم در شیت 11 فقط جمع شیت 2 تا 11 محاسبه شود
باید چکار کنم؟
و نمیخواهم شیت اول هم کلا پاک کنم . فقط میخواهم محاسبه نشود
با تشکر فراوان
وقت بخیر
من در فایل اکسل حدود 10 شیت دارم که در شیت 1 تا 10 محاسبه حقوق هر ماه است
در شیت 11 فرمول جمع شیت 1 تا 10 پیاده کرده ام.
حال اگر بخواهم به عنوان مثال در شیت 11 که جمع کل است مثلا حقوق شیت 1 را در نظر نگیرد و محاسبه نکند باید چیکار کنم؟
یعنی مثلا شیت 1 مربوط به فروردین است و شیت 2 مربوط به اردیبهشت و .....
شیت 11 جمع حقوق فروردین و اردیبهشت و .... (جمع 10 شیت اول است)
حال بنده حقوق فروردین را قبلا پرداخت کرده ام.
الان میخواهم در شیت 11 فقط جمع شیت 2 تا 11 محاسبه شود
باید چکار کنم؟
و نمیخواهم شیت اول هم کلا پاک کنم . فقط میخواهم محاسبه نشود
با تشکر فراوان
کامنت