ایجاد فرم اطلاعات ماه کاری

Collapse
X
 
  • زمان
  • نمایش
حذف همه
new posts
  • saeedeh solati
    • 2016/12/29
    • 1

    ایجاد فرم اطلاعات ماه کاری

    باسلام خدمت شما
    من میخوام در یک فرم اطلاعات ماه کاری پرسنل یک بیمارستان نشان داده شود. به این صورت ک ماه کاری میتواند30 یا 31روزه باشد.کاربر اولین روز شروع ماه کاری را انتخاب میکند و پس از آن به طور خودکار روز انتهای ماه کاری مشخص بشود
    همچنین باید یک گزینه برای کاربردر نظر گرفته شود که با کلیک روی اون روزهای جمعه تعطیل در نظر گرفته شود و تیک بخورد
    خواهش میکنم کمکم کنین
  • leomasih
    • 2016/12/08
    • 2

    #2
    نوشته اصلی توسط saeedeh solati
    باسلام خدمت شما
    من میخوام در یک فرم اطلاعات ماه کاری پرسنل یک بیمارستان نشان داده شود. به این صورت ک ماه کاری میتواند30 یا 31روزه باشد.کاربر اولین روز شروع ماه کاری را انتخاب میکند و پس از آن به طور خودکار روز انتهای ماه کاری مشخص بشود
    همچنین باید یک گزینه برای کاربردر نظر گرفته شود که با کلیک روی اون روزهای جمعه تعطیل در نظر گرفته شود و تیک بخورد
    خواهش میکنم کمکم کنین
    سلام میشه بیشتر توضیح بدین یا اینکه مثال بزنید یا اینکه مدلش رو درست کنید تو فایل اکسل تا راحتتر بشه موضوع رو فهمید و حلش کرد ...
    ممنون

    کامنت

    چند لحظه..